THT DUYURU

chat
Trojan ve Virüsler Trojan ve Virüsler Hakkında Bilgiler.

ugursuz reklam
takipci
Seçenekler

Linux Üzerinden Trojan Oluşturma (Bakmadan Geçme)

UNEQUAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Administrator
Üyelik tarihi:
02/2015
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
4.218
Konular:
506
Teşekkür (Etti):
1957
Teşekkür (Aldı):
4807
Ticaret:
(0) %
17
2755
02-12-2015 17:01
#1
Uzatmicam métasploit ile exe uzantılı virus oluşturucaz. E buna ne gerek var, ratlar zaten yapıyor dediğinizi duyar gibiyim. Ancak burdan hazırlarsak virüsü, antiviruslerden birkaç komut yazarak kurtulabiliyoruz. Ve exe uzantisini .doc (word belgesi uzantisi) yapabiliyoruz. Bu konuya ilgi olursa onlari da en kisa surede hazirlicam.

Bu ilk komut.
bu videoda kaliye no ip kurulumu var.
Portu 4444 yapıyoruz. Daha sonra virus masaüstüne geliyor. Kurbana yediriyoruz.
Sonra

Bu komut ile cliente girmis oluruz.



Siz no ip adresini yazin buraya. Entere basin. Daha sonra da "Set LPORT=4444" tirnaklar olmadan yazip enterleyin

Simdi exploit calisti.
bu adimda da help deyip hangi komutla kurbana neler yapabileceğimizi gorecegiz. Camerasina kadar bakabiliyorsunuz.
ZeroCool1905 kardeşime sonsuz teşekkürler
Konu UNEQUAL tarafından (02-12-2015 19:44 Saat 19:44 ) değiştirilmiştir.
ismail6363, ZeroCool1905, HAML3T, wera33 Teşekkür etti.
ismail6363 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
11/2015
Nereden:
istanbul
Mesajlar:
99
Konular:
15
Teşekkür (Etti):
115
Teşekkür (Aldı):
17
Ticaret:
(0) %
02-12-2015 17:13
#2
abi sen bitanesin yas allah razı olsun abi buna büyük bir ilgi duyuyom ders verirmisin
UNEQUAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Administrator
Üyelik tarihi:
02/2015
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
4.218
Konular:
506
Teşekkür (Etti):
1957
Teşekkür (Aldı):
4807
Ticaret:
(0) %
02-12-2015 17:19
#3
Alıntı:
ismail6363´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
abi sen bitanesin yas allah razı olsun abi buna büyük bir ilgi duyuyom ders verirmisin
Ders verirmisin derken dostum ? Ne ogrenmek istiyorsan söyle yardim edelim
Cash3525 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
94
Konular:
4
Teşekkür (Etti):
13
Teşekkür (Aldı):
0
Ticaret:
(0) %
02-12-2015 17:27
#4
ilgi var kardeş sen kısa sürede hazırla :3
SrrHackTeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2015
Nereden:
404
Mesajlar:
1.202
Konular:
86
Teşekkür (Etti):
184
Teşekkür (Aldı):
179
Ticaret:
(0) %
02-12-2015 17:27
#5
eline sağlık
--------------------- - SHT -
UNEQUAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Administrator
Üyelik tarihi:
02/2015
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
4.218
Konular:
506
Teşekkür (Etti):
1957
Teşekkür (Aldı):
4807
Ticaret:
(0) %
02-12-2015 18:45
#6
Alıntı:
Cash3525´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ilgi var kardeş sen kısa sürede hazırla :3
Hazırlıyorum dostum
DeathXF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
08/2014
Mesajlar:
448
Konular:
20
Teşekkür (Etti):
15
Teşekkür (Aldı):
90
Ticaret:
(0) %
02-12-2015 19:18
#7
Birde şey vardı apache serveri olustuyorduk uzak makinayi exploitlere acik hale getiren linuxda olusturulan bi exe sanrm apache server falan diye geciyordu o daha saglikli
UNEQUAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Administrator
Üyelik tarihi:
02/2015
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
4.218
Konular:
506
Teşekkür (Etti):
1957
Teşekkür (Aldı):
4807
Ticaret:
(0) %
02-12-2015 19:20
#8
Alıntı:
DeathXF´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Birde şey vardı apache serveri olustuyorduk uzak makinayi exploitlere acik hale getiren linuxda olusturulan bi exe sanrm apache server falan diye geciyordu o daha saglikli
Serveri oluşturduk biz. Istedigin yolla kurbana yedir dostum
CLoudX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
11/2015
Mesajlar:
106
Konular:
3
Teşekkür (Etti):
21
Teşekkür (Aldı):
20
Ticaret:
(0) %
02-12-2015 19:22
#9
Bastaki kodu android/meterpreter/reverse_tcp olarak değiştirerek android telefonlar için bir payload yazabilirsiniz ancak oluşturduğunuz dosyayı .apk uzantılı olarak kaydedin telefon kamerasına felan erişim sağlayabiliyorsunuz baya fonksiyonel yani
ismail6363, UNEQUAL Teşekkür etti.
ZeroCool1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2015
Nereden:
Karadelik
Mesajlar:
1.599
Konular:
271
Teşekkür (Etti):
895
Teşekkür (Aldı):
929
Ticaret:
(0) %
02-12-2015 19:47
#10
Eline sağlık
---------------------
Mekanım perşembe pazarı!

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler