THT DUYURU

chat
Trojan ve Virüsler Trojan ve Virüsler Hakkında Bilgiler.

takipci
Seçenekler

SpyNet 2.6 - Duck Dns Alma - Port Açma - Inject Ayarları - Detaylı Anlatı/ ShuJaira

ShuJaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hevesli Üye
Üyelik tarihi:
07/2010
Nereden:
N-map
Mesajlar:
4.959
Konular:
1144
Teşekkür (Etti):
2120
Teşekkür (Aldı):
1862
Ticaret:
(0) %
163
136105
24-03-2016 16:07
#1
Arkadaşlar Merhaba ;

Forumda ''Ratların'' kullanımları çok fazla detaylı verilmediği için bügün sizlere SpyNet 2.6'yı ayrıntılarıyla beraber resimli olarak anlatağım.

No-ip alan arkadaşlarımıza duyuruda buluyorum No ip Türk iplerine engellendiği için vpnlerle siteye girip adreste alsanız portta açsanız bağlantı alamazsınız o yüzden piyasada ücretsiz stabil en iyi dns şuanda Duck Dns'dir o yüzden bunu indireceğiz.

Spynet Nedir ?

Spynet bir rat programıdır. Yani virüstür. Kullanım ayalarını doğru yaptığınız taktirde oluşturduğunuz virüsü karşı tarafa attığınızda bilgisayarını ele geçirmeye yarayan bir programdır. Bu sayede kişinin şifrelerini çalabilir , masaüstünü izleyebilir , sesini dinleyebilir , kamerasını açabilir , bilgisayarını kitleyebilir, kayıt defterine erişebilir , yüklü programlarına eşiebilir ve değiştirebilir , özel belge ve dökümanlarını indirebilirsiniz.

Duck Dns Alımı :
Sitemiz : https://www.duckdns.org/



Evet Şimdi Domain adresimizi Oluştuyoruz.



Spynet 2.6'Tıda kullanacağimiz Domain Adresimiz :



Duck Dns'yi Bilgisayarımıza İndirelim :



İndirme işlemine devam ediyoruz :



Duck Dns '' Java'' Eklentisi ile çalışmaktadır. Bu Hatayı alan akradaşlarım Javayı indiriniz.

Java Download : Ücretsiz Java Yazılımını İndir

Duck Dns Ayarları :



Domain Adımızı ve Token kodumuzu Yazıyoruz :



Duck Dns Ayarlarımız Bitmiştir. Şimdi Port Açmaya Geçiyoruz.

Modemimizin İçerisine girebilmek için İp adresimi öğrenicez. Bunun için Başlat>çalıştır>cmd diyoruz ve konsolu açıyoruz oraya ''ipconfig'' komutunu giriyoruz.



Port Açma :



Gelelim En Önemli Kısıma '' Spynet 2.6 '' Server Oluşturma ve Kullanım

Spynet Download : https://yadi.sk/d/-PbiPKpEqSWYE
Rar Pass : Lorthia988



Ratımızı Bilgisayara İndirdik Şimdi İnce Ayarlara Başlıyoruz.



Devam et dedikten sonra bizi böyle bir ekran karşılıyor Gerekli ayarları yapıyoruz



Şimdi en çok sorunlarla karşılaşılan ve bütün ayarları yaptım ama bağlantım gelmiyor portumda açık ama bir türlü yapamadım diye arkadaşlar için gerekli ''Bağlantı'' yani ''Inject'' ayarlarını gösteriyorum...



Yazıları Anca sıkıştırdım Zaten rat Türkçe Kısa açıklamaların yeteceğini düşündüm Takıldığınız yerler olursa Ayrıntılı Anlatılır o kısımlar

Ayarlara Devam Ediyoruz ;



Keylogger Ayarlarımız :



Anti Ayarlarımız :

https://i.hizliresim.com/kB6Adv.png

Serverı Tamamlama ve Oluşturma Son Bölümümüz Arkadaşlar ;



Ayarlarımızı Kontrol Ettikten Sonra Server Oluştur diyoruz , Ve bağlantı almak istediğimiz bilgisayar için Trojanımız hazırlanmış oluyor

Serverımız Kendini Masaüstüne Kaydediyor :


Serverımız acaba çalışıyormu bağlantıyı ve ayarların doğruluğu adına kendimde açıyorum ve SONUÇ : Bağlantı geldi



Dip Not : Kardeşlerim kendi bilgisayarımda tıkladım bütün ayarları yaptım fakat gene bağlantı alamıyorum diyorsanız , Bilgisayarınız güvenlik duvarını kapatın mutlaka bağlantı gelecektir...

Arkadaşlar elimden gelen en iyi anlatımı sizleri sıkmadan , kasmadan , bunaltmadan en sadece ve öz şekilde yapmaya çalıştım. Anlayamadığınız veya takıldığınız yerler olursa , forumdan her zaman ulaşabilirsiniz...


Bi Teşekkürü Çok Görmeyin

SELAMETLE
--------------------- Ha yatakta ha kurşunla ha yağlı urganla. Biz zaten bu vatana canımızı sadaka olarak vermişiz 1'imiz gider 1000'imiz geliriz! Vatan olmadan hiç bir şey olmaz.! Vatan olmadan gelecek olmaz, Vatan olmadan aşk olmaz. Vatan olmadan hiç bir şey olmaz. O silah başkası değil , sen istediğin zaman patlar.
Konu ᑕᕮᗰ ΛDΓİΛП tarafından (23-03-2018 11:57 Saat 11:57 ) değiştirilmiştir.
dakszz03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
03/2016
Mesajlar:
780
Konular:
157
Teşekkür (Etti):
195
Teşekkür (Aldı):
190
Ticaret:
(0) %
24-03-2016 16:09
#2
saolasın kardeş
Anka Team1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
02/2016
Nereden:
İstanbul
Mesajlar:
1.556
Konular:
101
Teşekkür (Etti):
91
Teşekkür (Aldı):
257
Ticaret:
(0) %
24-03-2016 16:09
#3
elinize sağlık Albayım
---------------------
Güvenli sistem yoktur.
Dark-Defender - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
E-Mail onayı yapılmamış üye
Üyelik tarihi:
04/2015
Nereden:
Zurich
Yaş:
23
Mesajlar:
3.535
Konular:
432
Teşekkür (Etti):
894
Teşekkür (Aldı):
1360
Ticaret:
(0) %
24-03-2016 16:12
#4
efsane anlatım olmuş kardeşim ellerine emeğine sağlık
GouldinGF, Sherrıf Teşekkür etti.
eyuboo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hesap Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
02/2016
Nereden:
Cmd.exe
Mesajlar:
2.279
Konular:
100
Teşekkür (Etti):
132
Teşekkür (Aldı):
568
Ticaret:
(0) %
24-03-2016 16:23
#5
Ellerine Saglık
Ashia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
04/2014
Mesajlar:
195
Konular:
41
Teşekkür (Etti):
17
Teşekkür (Aldı):
16
Ticaret:
(0) %
24-03-2016 16:24
#6
yararlı olmuş yeniler için ama darkcometrat daha zevk veriyor bence
404 found - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2016
Nereden:
ankara
Mesajlar:
1.069
Konular:
65
Teşekkür (Etti):
55
Teşekkür (Aldı):
69
Ticaret:
(0) %
24-03-2016 16:31
#7
Yenilet için yararlı
---------------------
Türkçülük ülküsü bizden amansız bir görev ahlakı istiyor.
ahmetk128 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
01/2016
Nereden:
Ötüken
Mesajlar:
3.289
Konular:
217
Teşekkür (Etti):
808
Teşekkür (Aldı):
535
Ticaret:
(0) %
24-03-2016 16:34
#8
eline saglikta bence darkcommet candir
2nokta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tamamen Askıya Alındı
Üyelik tarihi:
02/2013
Yaş:
28
Mesajlar:
16.702
Konular:
2064
Teşekkür (Etti):
10560
Teşekkür (Aldı):
7581
Ticaret:
(0) %
24-03-2016 16:40
#9
Güzel konu
Resimli anlatım olarak açman daha güzel.
ShuJaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Hevesli Üye
Üyelik tarihi:
07/2010
Nereden:
N-map
Mesajlar:
4.959
Konular:
1144
Teşekkür (Etti):
2120
Teşekkür (Aldı):
1862
Ticaret:
(0) %
24-03-2016 16:43
#10
Alıntı:
2nokta´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Güzel konu
Resimli anlatım olarak açman daha güzel.
Teşekkürler Güzel Konularla Devam Edeceğim
--------------------- Ha yatakta ha kurşunla ha yağlı urganla. Biz zaten bu vatana canımızı sadaka olarak vermişiz 1'imiz gider 1000'imiz geliriz! Vatan olmadan hiç bir şey olmaz.! Vatan olmadan gelecek olmaz, Vatan olmadan aşk olmaz. Vatan olmadan hiç bir şey olmaz. O silah başkası değil , sen istediğin zaman patlar.

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler