İPUCU

Trojan ve Virüsler Trojan ve Virüsler Hakkında Bilgiler.

Seçenekler

Keyylogerla Hacking

07-05-2011 12:48
#1
rap9412 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
05/2010
Mesajlar:
14
Teşekkür (Etti):
16
Teşekkür (Aldı):
2
Konular:
8
Ticaret:
(0) %
Keylogger İle Hedef / Kitle Hackleme

S.a

Bu Makalemde Sizlere Keylogger Kullanarak Hedef Veya Hedef Belirtmeksizin 1oo lerce Kişiyi Hacklemeyi Anlatmaya Çalışıcam ;

İlk Önce Keylogger Nedir ? >

Keylogger ( Türkçe Anlamıyla Tuş Kaydedici ) İlk Zamanlarda Local (Yerel) olarak Ebeveyn. Denetimi Gibi Amaçlar İçin Kullanılan Daha Sonraları ise Kötü Amaçlı Yazılımcılar Tarafından

Yeniden Kodlanarak Remote ( Uzak) taki Bilgisayarları Hacklemek İçin Kullanılmaya Başlamıştır. Günümüzde Daha Çok bu amaç için kullanılıyor.

Mantığı Gayet Basit Klavyede Basılan Tuşları Kaydedip Belirttiğimiz Süre içinde Bu Kayıtları Ftp/Mail Yoluyla Bize Gönderir.

Günümüzde Çok Farklı Özellikler Kazandı Stealer ( Kayıtlı Şifreleri Çalma ),Ekran Görüntüsü, USB Spread ( Usb Bulaşma), Downloader ( internetten Belirtilen Dosyayı İndirme ) gibi gibi Daha Çok Özellik Var.

Genelde Keylogger İndirdiğimizde 2 parça Olarak Gelir ( Builder ( Kulak) , Stub (Beyin) )


Builder ; Bu Program Keyloggerin Kulakları Gibidir ( :P ) örnek Vermek Gerekirse Biz Bilgileri, Ayarları, vs vs .. Buildere Yazarız. Oluştur Dediğimizde Builder Verdiğimiz Bilgileri Beyin ( STUB ) a İleterek Serveri Oluşturur.


Stub ; Boş Bir Beyindir. Kulaktan ( Builder ) Den Gelen Bilgiler ile Kendini Server Olarak Tekrar Oluşturur Fakat Şimdi İçinde Bilgilerde Var.



Local Keyloggere Örnek Olarak : Golden Keylogger

Remote Keyloggere Olarak : JTR Logger ( :P )

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Fud / Ud Nedir ?

Fud : Fully Un Detected : Tamamen Tanınmaz : Serverimizin Çeşitli Yöntemler Kullanılarak Antivirüsler Tarafından Tamamen Tanınmaz Hale Getirilmesi Sonucu Oluşan Server İçin Kullanılan Deyim.

Ud : Un Detected : Tanınmaz : Serverimizin Çeşitli Yöntemler Kullanılarak Antivirüsler Kısmen Tamamen Tanınmaz Hale Getirilmesi Sonucu Oluşan Server İçin Kullanılan Deyim.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Spread ( Dağıtma ) ;

Çeşitli Yollar Kullanılarak Serverimizi Dağıtmaktır ( Kitle Hack İçin Bunu Anlatıcam )

-----------------------------------------------------------------------------------------------

A - Hedefi Hacklemek :


Hedefimizi Tanıyorsak İşimiz Daha Kolaydır. Bir Kişiyi Hacklemek İçin Keylogger Kullanıcaksak Keyloggerimiz FUD Olmalıdır. Diyelim ki .exe Yedirebiliyoruz Ve Kişi Tecrübesiz.

Ozaman Yapmamız Gereken Tek Şey Biraz Sm Kullanarak Kişiyi Dosya Alış/Verişi Yapacak Güveni Vermektir. Gerisi Çorap Söküğü Gibi Gelir. Bu Güveni Kazandıktan Sonra Örnek Konuşma ( Aslı Sizin Yeteneğinize Kalmış )
A- Biz
B-Kurban

A- S.a Kardeşim Bişey Rica Edebilirmiyim

B- Tabi Buyur Kardeşim.

A- Ya Ben Bi Program İndirdim De Net Framework İstiyormuş Galiba Çalıştıramadım. Sen Bi Deneyebilirmisin ?

B - ( Soracaktır Ne Programı Diye ) Ne Programıymış Bu ?

A- ( Örnek Olarak ) Ya Bi Download Manager İnternetten Dosya İndirmek İçin Kullanılıyor. Güzel Hızı Var. Çalışırsa Framew. yükliyicem.

B- Tamam Ver Bakalım Temiz Ama Değil mi ?

A- ( Serverimiz Fud Oldugu İçin Rahatlıkla ) Tabi Taratabilirsin İstediğin Proğrama.

Dosyayı Göderdik Geriye Kalan Çalıştırmasını Beklemek Ve Logları Takip Edip Gereki Almak

Eğer Exe Yediremiyorsak ;

Sorgulu Java Downloader Veya Sorgusuz Direct İnject Exploit ile İşimizi Görürüz Bunları Sonra Anlatıcam.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

B- Kitle Hacklemek

Keyloggerler İle Bu Şekilde Gerçekten Çok Yüksek Miktarlarda İnsan Hacklemek Mümkün .

Bu Olaydaki En Büyük Yardımcımız Spread ( Yukarıda Anlattım )

Hangi Yollarla Dağıtabiliriz. ?

- Torrent

- Youtube

- Forumlar

- Downloader ( Müstehcen Bi Konu Oldugu İçin Anlatmak İstemiyorum )

A - Torrent : Biliyorsunuz Ki Torrent Bu Günlerde Çok Popüler Bi Yazılım. 10binlerce Kişi Download yapıyor Düşünsenize Ne Kadar Kurban Alabilirsiniz ?

Yapmamız Gereken Şey FUD Keylogger Serverimizi Popüler Olan Bi Programla Bindleyip Torrent Oluşturarak PirateBay Gibi Torrent Sitelerinde Dağıtmaktır =)

Popüler Programlara Piratebay Sitesinin Top100 ünü Kullanabilirsiniz.

B – Youtube

Burada Dağıtmak İçin Fake Proğram ( Hack Programı Tavsiyemdir ) Kullanmak Çok Akıllıca Olur  Çünkü

Yotubede Hack Programı Arayan Çok Lamer Var  Bunları Ava Giderken Avlayacaz  Programlama

Biliyorsanız Fake Bi Facebook Hacker Keylogger Vs Hazırlayın Bunun İşe Yaradıgını Gösteren Bi Video

Çekin Ve Fake Programı FUD Keyloggerinizle Bindeyip Youtubeye Uplayın Ve Arkanıza Yaslanıp

Lamerleri Bekleyin 

C – Forumlar

Forumlarda Dağıtmak İçin En İyi Yöntem Proğramdır Full Proğram Olarak Keyloggerinizi Programın

Kendisi Veya Keygen İle Bindlerseniz Keygen Zaten Hepsini Antivirüs Virüs Gibi Görüyor Zararsızdır Gibi

Bi Terim Kullanarak Güven Kazanıp Kurban Toplayabilirsiniz =)


Alınıtdır
PanDooRa Teşekkür etti.


Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı