İPUCU

Trojan ve Virüsler Trojan ve Virüsler Hakkında Bilgiler.

Seçenekler

Scan - Clean Rat ( Server Temızleme Aracı )

16-06-2013 20:56
#1
Uzmaniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Özel Üye
Üyelik tarihi:
06/2012
Mesajlar:
13.028
Teşekkür (Etti):
1334
Teşekkür (Aldı):
6310
Konular:
298
Clean Rat


Scan Clean Rat Bilgisayarınıza injecte edılmıs ve baslagıcta çalısan dış bağlantılı casus

hack yazılımlarını bulup sonlandırmaya yarayan temizleme aracıdır.











Resimli Anlatım











Tarama Sonucu








DOWNLOAD


İndir


Şifre Çözme Anahtarı : !CeNOjL0JlqraUwdVtrMxegQl9JcpR3Xv1m5BrFSMArY




Saygılar






Kullanıcı İmzası
Dünyanın hiçbir ordusunda yüreği seninkinden daha temiz , daha cesur bir askere rast gelinmemiştir.

Ne Mutlu Türküm Diyene

M.Kemal Atatürk
Konu Cem Adrian tarafından (23-03-2018 11:58 Saat 11:58 ) değiştirilmiştir. Sebep: Kırık resim linkleri düzeltildi

16-06-2013 22:01
#2
batuhansasa12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
05/2013
Yaş:
28
Mesajlar:
597
Teşekkür (Etti):
57
Teşekkür (Aldı):
252
Konular:
96
eyw abi
16-06-2013 22:12
#3
Uzmaniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Özel Üye
Üyelik tarihi:
06/2012
Mesajlar:
13.028
Teşekkür (Etti):
1334
Teşekkür (Aldı):
6310
Konular:
298
Sagol abım
Kullanıcı İmzası
Dünyanın hiçbir ordusunda yüreği seninkinden daha temiz , daha cesur bir askere rast gelinmemiştir.

Ne Mutlu Türküm Diyene

M.Kemal Atatürk
Thrunderbolt Teşekkür etti.
16-06-2013 22:29
#4
procu01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
08/2011
Mesajlar:
981
Teşekkür (Etti):
31
Teşekkür (Aldı):
90
Konular:
212
Eline sağlık Abi Her durumda bizlere yardım edebilmek için uraşıyon Değerini Bilmeyenler Utansın Çok teşekkür ederim



Kullanıcı İmzası
Ben Şeytana uymam Projemden bahsederim uygun bulursa dahil olur..
elturkobello Teşekkür etti.
16-06-2013 23:00
#5
Uzmaniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Özel Üye
Üyelik tarihi:
06/2012
Mesajlar:
13.028
Teşekkür (Etti):
1334
Teşekkür (Aldı):
6310
Konular:
298
Alıntı:
procu01´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Eline sağlık Abi Her durumda bizlere yardım edebilmek için uraşıyon Değerini Bilmeyenler Utansın Çok teşekkür ederim



Sende sagol abım anlamlı yorumundan dolayı
Kullanıcı İmzası
Dünyanın hiçbir ordusunda yüreği seninkinden daha temiz , daha cesur bir askere rast gelinmemiştir.

Ne Mutlu Türküm Diyene

M.Kemal Atatürk
leonidas3737 Teşekkür etti.
16-06-2013 23:01
#6
Salvatore* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
05/2013
Nereden:
Rusya
Mesajlar:
451
Teşekkür (Etti):
16
Teşekkür (Aldı):
25
Konular:
38
Abi Güzelde Herif Acele etmiş Form1 Yazısının Yerine Başka Bişi Yazabilirmiş Dimi
Kullanıcı İmzası

Black-Ghost Özel Günlükleri Okurken Biz Kızlarla Alem Yapıyorduk..
-----------------------------------------------------
Only Se-zer 3333 Black Box Black-King
----------------------------------------------------
Bunlar Olmassa Olmaz

16-06-2013 23:05
#7
Salvatore* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
05/2013
Nereden:
Rusya
Mesajlar:
451
Teşekkür (Etti):
16
Teşekkür (Aldı):
25
Konular:
38
Abi Win7'de ÇAılışmıyor ?
Kullanıcı İmzası

Black-Ghost Özel Günlükleri Okurken Biz Kızlarla Alem Yapıyorduk..
-----------------------------------------------------
Only Se-zer 3333 Black Box Black-King
----------------------------------------------------
Bunlar Olmassa Olmaz

16-06-2013 23:05
#8
Uzmaniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Özel Üye
Üyelik tarihi:
06/2012
Mesajlar:
13.028
Teşekkür (Etti):
1334
Teşekkür (Aldı):
6310
Konular:
298
Alıntı:
Salvatore*´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Abi Güzelde Herif Acele etmiş Form1 Yazısının Yerine Başka Bişi Yazabilirmiş Dimi

Napcan adını madını ıslevıne bak sen
Kullanıcı İmzası
Dünyanın hiçbir ordusunda yüreği seninkinden daha temiz , daha cesur bir askere rast gelinmemiştir.

Ne Mutlu Türküm Diyene

M.Kemal Atatürk
16-06-2013 23:22
#9
Victory* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2012
Nereden:
Konya
Mesajlar:
2.735
Teşekkür (Etti):
16
Teşekkür (Aldı):
303
Konular:
317
Bir nevi combpfix gibi
Kullanıcı İmzası
İnsanı en çok üzen şey; Ummadıkları kişiler adam olurken, adam sandıklarının insan bile olamamş olmasıdır...
17-06-2013 15:10
#10
flagger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
05/2013
Mesajlar:
529
Teşekkür (Etti):
55
Teşekkür (Aldı):
21
Konular:
39
teşşekürler

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
You may not post replies
Sizin eklenti yükleme yetkiniz yok
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı