Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform  
Geri git   Turkhackteam.net/org - Turkish Hacking & Security Platform >
Haberler
> Türkiye

Türkiye Ülkemizden En Son Haberler...



Pokemon yakalamaya çalışırken gözaltına alındı

Türkiye

 
 
Seçenekler
Alt 11-07-2016 14:57   #1
  • Forumdan Uzaklaştırıldı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
11/2015
Nereden
☪Turan
Yaş
21
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 34
Teşekkür (Aldı): 1916


Talking Pokemon yakalamaya çalışırken gözaltına alındı



Tüm dünyayı saran "artırılmış gerçeklik" oyunu Pokemon Go Türkiye'de bir kişinin gözaltına alınmasına yol açtı.



Dünya genelinde ciddi manada bir salgına dönüşen Pokemon Go oyunu bir çok ilginç olayın yaşanmasına da sebep oluyor.. Oyuncuların birçok yerde elinde telefon, kamerası açık bir şekilde Pokemon yakalamaya çalıştığı oyun şimdiye kadar bir YouTuber'ın vurulmasına sebep olabilecekken, bir genç kızın da ABD'de Pokemon bulacağım derken ceset bulmasına yol açmıştı. Oyun bu sefer Türkiye'de bir kişinin gözaltına alınmasına yol açtı.
Artırılmış gerçeklik üzerine kurulu Pokemon Go oyununu oynayan Ekşi Sözlük yazarı, karakolda pokemon ararken gözaltına alındı. Ekşi Sözlük’te “zasch” rumuzuyla yazan bir yazar, geçtiğimiz günlerde piyasaya sürülen Pokemon Go oyunu yüzünden gözaltına alındığını öne sürdü.

T24'ün haberine göre yazar, pokemon yakalamak için Şişli Emniyet Çocuk Büro Amirliği’nin hedef olarak gösterildiği sırada, polislerin kendisini fotoğraf çektiğini zannederek gözaltına aldığını söyledi. Yazar yaşadıklarını anlatırken “Zar zor kurtardım paçayı ama hala son anda tam ikna olmuş değillerdi” ifadelerini kullandı. “zasch” isimli yazarın Ekşi Sözlük’te “10 temmuz 2016 pokemon yüzünden gözaltına alınmam” başlığıyla yayımlanan yazısı şöyle:

"Biliyordum başıma böyle bir şey geleceğini. Bu Pokemon Go olayı çıktığından beri arma 3 yapımcılarının araştırma sırasında Yunanistan'da hapse girmesi geliyor aklıma, başa gelir diyordum, geldi.

"Sabah nişantaşı the house cafe'de bir arkadaşım ile buluşalım diye anlaştık. ne zamandır görüşmüyorduk, bir kahvaltı ettik. laf lafı açtı, o da eski gamerlardan. ikimiz de yaşını almış adam olunca işler bu noktaya gelmez diye düşünüyordum ama o da pokemon go hype'ını bolca almış. de hadi pokemon kovalayak dedim. biri öğretmen, biri mühendis iki koca adam. çıktık yola, pokestopmuş, çarizardmış kovalıyoruz.

"önümüzdeki gym'i ele geçirmek için elimdeki pokemonlardan birinin tek bir evolve daha görmesi lazım. onun için de yeterli candym yok. profesöre fazlalık pokemonları gönderdim ama yine yetmedi. pokestop bulalım da yeterli candy olursa şu gym'i alalım dedik. pokestop olarak da şişli ilçe emniyet çocuk büro amirliğini gösteriyor.

"ulan sıkıntı olur mu vs. derken, çocuk büro amirliği, koca adamı alacak değiller diye bir espri geldi. kafamı s***m ki ben de dalgınlıkla bu espriyi ciddiye aldım. gittim emniyetin önüne doğru. pokestop alanına girdim. baktım candy yok, tam çıkıcam, amına koduğumun zubat'ı spawn oldu önümde. önümde dediysem karakolun önünde nöbet duran polisin dibinde.

"yunus idi, hızır idi, yunus idi, hızır idi derken, sessizce yanaşıp kamerayı açtım. poketopu atıyorum, tutmuyo, atıyorum tutmuyo, derken koluma görüş hizamda olmayan bir polis girdi. girdiği gibi de beni sert bir hışımla içeri götürdü.

"güler misin ağlar mısınlı bölüm burada başlıyor. 15 dakika, bir art niyetimin olmadığını, aslında fotoğraf çekmediğimi, karakolun üstünde uçan yarasa tipi bir pokemonu avlamaya çalıştığımı anlattım üç polise. ısrarla çektiğin fotoğraflar nerede diyorlar, yahu fotoğraf yok, pokemon var diyeceğim, diyemiyorum... diyemedikçe daha da üstüme geliyorlar."

Bir döneme damgasını vuran "Pokemon" karakterlerinin yer aldığı Pokemon Go, akıllı telefonlarla oynanan, gerçek zamanlı ve online bir oyun.

Oyuncular, telefonlarındaki uygulamayı kullanarak çevrede bulunan Pokemon'ları saptıyor. Daha sonra telefon kamerasını açan kullanıcılar, "artırılmış gerçeklik" (augmented reality) sayesinde gördükleri Pokemonlara "Poke Topu" ile vurarak onlara sahip olabiliyor.

Oyuncular sahip oldukları Pokemonları geliştirebilirken, diğer oyuncularla da bölgede bulunan 'Gym'lere sahip olmak için savaşabiliyor.

Pokemon yakalamaya çalışırken gözaltına alındı
 Offline  
 
Alt 11-07-2016 15:06   #2
  • Üsteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
04/2016
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 77
Teşekkür (Aldı): 113




İşin kötü yanı pokemon yakalıyordum diyince dalgamı geçiyon sen diye bi araba sopa yer



___________________________________________

“Savunma çizgisi yoktur, savunma alanı vardır. O alan bütün yurttur. Yurdun her karış toprağı yurttaşın kanıyla ıslanmadıkça düşmana bırakılamaz."

---M.KEMAL ATATÜRK---

 Offline  
 
Alt 11-07-2016 15:14   #3
  • Asteğmen
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
06/2016
Nereden
Büyük Beykoz
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 25
Teşekkür (Aldı): 2




Kardeşim kamerayı kapatsaymıs ya o zaman karakterler sabitleniyo öyle telefonu sağ salo döndürmene gerek kalmıyo



___________________________________________

Ne Mutlu Türküm Diyene..!

 Offline  
 
Alt 11-07-2016 15:40   #4
  • Tamamen Forumdan Uzaklaştırıldı
  • Üye Bilgileri
Üyelik tarihi
02/2013
Yaş
26
Mesajlar
Konular

Teşekkür (Etti): 10721
Teşekkür (Aldı): 7716




Alıntı:
lazki123´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeşim kamerayı kapatsaymıs ya o zaman karakterler sabitleniyo öyle telefonu sağ salo döndürmene gerek kalmıyo
bunu söylemek için biraz geç kaldın
 Offline  
 
 

Bookmarks

Seçenekler


Bilgilendirme Turkhackteam.net/org
Sitemizde yer alan konular üyelerimiz tarafından paylaşılmaktadır.
Bu konular yasalara uygunluk ve telif hakkı konusunda yönetimimiz tarafından kontrol edilse de, gözden kaçabilen içerikler yer alabilmektedir.
Bu tür konuları turkhackteamiletisim [at] gmail.com mail adresimize bildirebilirsiniz, konular hakkında en kısa sürede gerekli işlemler yapılacaktır.
Please Report Abuse, DMCA, Harassment, Scamming, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to turkhackteamiletisim [at] gmail.com

Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz.
Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.



         

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019

TSK Mehmetçik Vakfı

Türk Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı

Google+
Pomeranian Boo
instagram takipci hilesi

wau