THT DUYURU

Web & Server Güvenliği Doğru web ve veritabanı sunucusu güvenliği sağlanmadan, bilgisayar korsanları hassas verilerinize erişebilir. Web, Sunucu ve veritabanı güvenliğini nasıl sağlayacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

chat
Seçenekler

Site Hack VideoLu Anlatim DaL iCeRi : )

kadiir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
02/2007
Nereden:
istanbul
Mesajlar:
250
Konular:
113
Teşekkür (Etti):
16
Teşekkür (Aldı):
143
Ticaret:
(0) %
31-05-2011 16:45
#1
Post
Site Hack VideoLu Anlatim DaL iCeRi : )
Arkadaşlar fazla söze gerek yok her şey video'da var...

Download Linki:

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

1 Tesekur 1 Dk ALmaz

Link ölmeden hemen indirin daha bulamazsınız...
--------------------- Ayrıca hatırlatmak isterim arkadaşlar;
sağol,teşekkürler,haklısın gibi mesajlar atmak yerine sağ altta bulunan teşekkür butonunu kullanalım.Forumun temizliği ve verilen emek için bu gerçekten önemli
battal34 Teşekkür etti.
vigivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2010
Mesajlar:
980
Konular:
72
Teşekkür (Etti):
65
Teşekkür (Aldı):
86
Ticaret:
(0) %
31-05-2011 21:13
#2
dniyicem olrsa tşkkrler.
-PaTRoN- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
09/2009
Nereden:
LET'S BATTLE
Yaş:
26
Mesajlar:
3.044
Konular:
467
Teşekkür (Etti):
200
Teşekkür (Aldı):
546
Ticaret:
(0) %
31-05-2011 21:20
#3
çok izledim böyle videoları ama hep o videodaki yaptı hacki biz öyle baktık belki bişeyleri eksik yapıyodum ama bence çoğuda sallamaydı
---------------------
.



Unalterable -PaTRoN- ...

kalpsiz0147 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
11/2010
Mesajlar:
108
Konular:
31
Teşekkür (Etti):
17
Teşekkür (Aldı):
3
Ticaret:
(0) %
31-05-2011 23:25
#4
rapid share açılmış
--------------------- [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=TdssSNZMxKw [/YOUTUBE]

AdanaDemirSpor'ludur...

*Anti Facebook*


║~ ŞİMŞEKLER~║




GRİ HACKER ' s
homespun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
02/2011
Nereden:
Adanaspor
Mesajlar:
1.368
Konular:
209
Teşekkür (Etti):
299
Teşekkür (Aldı):
153
Ticaret:
(0) %
01-06-2011 00:47
#5
evet rapid açılmış indiriyorum şimdi
17BeLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
10/2010
Nereden:
Dùnyadan
Mesajlar:
269
Konular:
20
Teşekkür (Etti):
8
Teşekkür (Aldı):
29
Ticaret:
(0) %
02-06-2011 14:57
#6
eyw seninkini deneyelim gòrelim
vigivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
01/2010
Mesajlar:
980
Konular:
72
Teşekkür (Etti):
65
Teşekkür (Aldı):
86
Ticaret:
(0) %
02-06-2011 15:41
#7
Deniyicem olursa güzel olur
Crazybros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2011
Nereden:
.......
Mesajlar:
449
Konular:
17
Teşekkür (Etti):
58
Teşekkür (Aldı):
114
Ticaret:
(0) %
02-06-2011 22:03
#8
İnş Çalışır
---------------------
Türkiyenin En İyi Virüs Yazar Programı
Crazybros Virüs Yazar Final




Turkhackteam'ın En İyi Optimizer Programı




Yapamayacaklarınızın Yapabiliceklerinize Engel Olmasına İzin Vermeyin.

Elveda Dostlar...

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler