THT DUYURU

Web & Server Güvenliği Doğru web ve veritabanı sunucusu güvenliği sağlanmadan, bilgisayar korsanları hassas verilerinize erişebilir. Web, Sunucu ve veritabanı güvenliğini nasıl sağlayacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

chat
Seçenekler

Domain Hackten Korunun Whoisi Etkisiz Kılma

Sharkman005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2013
Yaş:
25
Mesajlar:
840
Konular:
52
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
96
Ticaret:
(0) %
14-11-2013 00:05
#1
Exclamation
Domain Hackten Korunun Whoisi Etkisiz Kılma
Merhaba arkadaşlar. Sizlerinde bildiği gibi hack yöntemlerinden biri de domain hacktir. İlk olarak bu yazımda domain hack hakkında kısa bir bilgi verdikten sonra korunma yöntemini anlatıcam.
Domain hack nasıl yapılır?
Domain hack sizin sitenizin kurulmuş olduğu e-posta adresinin whois sorgu yöntemiyle bulunarak hacklenmesi durumudur. Hacker hacklemek için farklı yöntemler kullanır. Sizin e-posta adresinizden gizli sorunuzu tahmin ederek bulmaya çalışır bu basit bi yöntemdir. Size trojan, rat vb. şeyler atarak sizin e-postanızın şifresini öğrenerek sizin ruhunuz bile duymadan siteyi çalabilir. Size domain aldığınız siteden mail gelmiş gibi göstererek fake mail ile sizin şifrenizi çalabilir. Bu yöntem ile hackerlık çok fazladır. Mailinizin hackerların eline geçmesi sadece sitenizin değil mail hesabınız üzerine kurulu bütün hesapların çalınmasına neden olur.Hukuki yollar dışında çalınan siteyi geri almak çok zordur ve uğraş ister.
Domain hackten nasıl korunulur?
1)Domain hackten korunmak için sitenizin iletişim bölümüne sitenin kurulu olduğu e-posta adresini yazmayınız eğer mümkünse iletişim form sayfası ile sizinle iletişim kurmalarını sağlayınız.
2)Whois sorgusundan sizi koruyan şirketler bulunmaktadır bunlardan ikisi

WhoisGuard - Global Domain Privacy Service - WhoIs Protection • Namecheap.com

ve

WhoisGuard: Protect your privacy using WhoisGuard (Whois protection)

bu sitelerdir. Bu sitelerde korumanın nasıl yapıldığı açıkça anlatılmaktadır.
Sizde sitenizi domain hackten koruyun.


İyi forumlar...
DrZanzabaRr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
07/2013
Mesajlar:
116
Konular:
23
Teşekkür (Etti):
22
Teşekkür (Aldı):
5
Ticaret:
(0) %
14-11-2013 07:51
#2
kendimizde korunabiliriz nasıl mı?


benim eskide 5-6 tane e-postam vardı ama artık 3 tane kullanıyorum ;;

1.'sini normal msn arkadaşlar için falan ve facebook,twitter.
2.'sin ise hiç güvenmediğim yerlere kayıt olurken , yani güvenmediğim yerler e-mail isteyince onu veriyorum.
3.'sünü ise kendiminde sık sık kullandığı bazı yerlere kayıt olurken kullanıyorum Örn;Youtube,Google+
ve forumlar.



Ama çok sıksık kullandıklarımı yani face ve twit gibi sıksık kullandıklarımı 1. mail'e gönderiyorum..
By Derbeder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Forumdan Uzaklaştırıldı
Üyelik tarihi:
10/2013
Mesajlar:
90
Konular:
7
Teşekkür (Etti):
9
Teşekkür (Aldı):
13
Ticaret:
(0) %
14-11-2013 08:49
#3
Güzel Paylşm Teşk
Sharkman005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2013
Yaş:
25
Mesajlar:
840
Konular:
52
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
96
Ticaret:
(0) %
14-11-2013 17:58
#4
Alıntı:
By Derbeder´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Güzel Paylşm Teşk
rica ederiz devamı gelecek
BlacksGuardian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
06/2012
Nereden:
Underground
Mesajlar:
310
Konular:
18
Teşekkür (Etti):
20
Teşekkür (Aldı):
34
Ticaret:
(0) %
14-11-2013 20:28
#5
domain hack sadece mail adresi hacklemeyle olmaz.mesela ben bir domain firmasında bug bulup panele girip ns değiştirdim bu da bir domain hacktir. trojan atar domain panel şifresini alıp hacklerim bu da domain hacktir.site sahibi yada domain firmasına sm çekersin o da domain hacktir
--------------------- Hükmün Yetiyorsa Sorgula

TurkSec
Sharkman005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
Üyelik tarihi:
10/2013
Yaş:
25
Mesajlar:
840
Konular:
52
Teşekkür (Etti):
12
Teşekkür (Aldı):
96
Ticaret:
(0) %
14-11-2013 20:31
#6
Alıntı:
BlacksGuardian´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
domain hack sadece mail adresi hacklemeyle olmaz.mesela ben bir domain firmasında bug bulup panele girip ns değiştirdim bu da bir domain hacktir. trojan atar domain panel şifresini alıp hacklerim bu da domain hacktir.site sahibi yada domain firmasına sm çekersin o da domain hacktir
bizim domain şirketi için alabileceğimiz bi önlem yok kardeşim ondan yazmadım onu

Bookmarks


« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Seçenekler