Ruhların Seslerini Tanımlamak
Ses Tasarımcısı Daniel Riot KDan Kim, Ruh Çiçeği üstünde çalışmaya başladığımızda hepimiz bir odada toplandık, kostümler için yapılan çizimlere baktık ve bize ilham veren şeyler hakkında konuştuk, açıklamasında bulunuyor. Etkinliğin genel hissiyatından bahsettik ve daha sonra akana ve kanmei arasındaki farkı nasıl vurgulayabileceğimizi tartıştık.
Ses Tasarımı Ekibi'nin birkaç kısıtlamanın üstesinden gelmesi gerekiyordu: Akana ve kanmei birbirinden farklı olsa da ruhların birbirleriyle uyumlu olması gerekiyordu. Bir Ruh Çiçeği parasının iki yüzü gibiydiler. Ayrıca Ruh Çiçeği bir bütün olarak özgün hissettirmeliydi. Meka Krallıkları, Kanlı Ay ve Yücelik Yolu etkinliklerinde Doğu Asya'dan ilham alan dünyaları zaten işlemiştik. Bu yüzden ekibin Ruh Çiçeği'ni bambaşka kılan şeyi bulması gerekiyordu.
Ses Tasarımcısı Oscar Riot Zabu Coen, Ruh Çiçeği etkinliği, bütün kostümlerinde bir sürü geleneksel Doğu Asya enstrümanından faydalanıyor, diyor. Hafif esinti seslerini karıştırma yöntemimizi değiştirerek akana ve kanmei arasındaki farkı yansıtmayı başardık. Fakat bunun dışındaki en büyük farklılık kanmei'lerin daha rahatlatıcı ve mutlu, uyumlu seslere sahip olması; akanalardaysa ahenksiz notalar kullanılması. Ama her ikisi de nefes sesleri kullanıyor. Akanalarınki daha çok çığlığa benzerken, kanmei'lerinki hafif nefes verme seslerine benziyor.
Yardım İçin RivenMains Subreddit'ine Gittim...
Riven üstünde çalışmaya başladığımda ilham almak için onun çizimlerini kullanıyordum, diyor Riot KDan. Kostümünde çok fazla mor tonları olduğu için, ses efektleri için bunu baz aldım. Bu yüzden Q'su ilk başlarda bir Hiçlik şampiyonunun yeteneğine benziyordu. Gerçekten de Kassadin'in E'si gibiydi. Neyse ki ekibin diğer üyeleri, ses paletini tasarlarken doğru yolu bulmama yardım etti ama çalışmada ilerlerken farklı zorluklarla karşılaştım.
KaynaK