Pubg Mobile Config Nasıl Kodlanır V3 / How to Code Pubg Mobile Config V3

RetnaS

Yeni üye
28 Haz 2023
12
5
Arkadaşlar öncelikle Merhaba ben Yağız. Gerek burada yaptığım paylaşımlar olsun gerek telegram'da paylaştığım postlar olsun hepsinde birçok emek var. Ben de şu anda bulunduğumuz zamandan yıllar önce bir sürü yabancı uyruklu kişilerle konuşarak bu bilgileri topladım. Ben bu işe başladığımda henüz parmaklarla sayılabilir kadar konfigürasyon tasarlayanlar vardı. Ancak şimdi gerek sizin de şu anda okuduğunuz yazılar gerek video paylaşımlarım ile Türklerin de bilgi birikimine güç katmak ve bu sektörde yer almasını sağlamak için çabalıyorum.

İsterseniz uzatmadan konumuza geçelim. Hesabıma göz gezdirirseniz bundan önce paylaştığım 2 tane daha bu tarzda yazılı içerikler var. Onları okumadan buraya giriş yapmanızı tavsiye etmiyorum.

Her neyse konumuz konfigürasyonlar, şimdi biraz daha derinlere inelim. Oyunun şifreli dosyasını açtıktan sonra karşımıza çıkanlara bir bakalım. Oyunun şifreli dosyasını açtıktan sonra artık oyunda gördüğümüz her şeye erişebilir haldeyiz demektir.

Peki açtığımızda karşımıza çıkan şey tam olarak nasıl tarif edilebilir? Tam olarak şöyle tarif edilir; karşınıza birden çok klasör çıkar. Her bir klasörün ismi içinde bulunan dosyalarla bağlantılıdır. Örnek vermem gerekirse açtığınızda karşınıza çıkan "Arts_PlayerBluePrints" ismindeki klasör adı üstünde "Player" yani "Karakter" in özellikleridir. Karakter özelliği deyince aklınıza yanlızca koşması, zıplaması, yürümesi ve sürünmesi gelmesin. Karakterin etkileşimde bulunduğu şeyler (araçlar, silahlar, bomba, sis, sargı bezi, kit vb.) gibi şeyler de gelsin. Yani özellik olarak gördüğünüz (sekmeme, x efekti, small crosshair, aim assit, aimbot, sis azaltma vb.) ayarlar buradan yapılır.

Ancak tabii ki de benim saydığım kadar karmaşık bir yapı içerisinde değildir. Arts_PlayerBluePrints klasörünün içinde de klasörler vardır. Örneğin silahlarla ilgileneceksiniz Arts_PlayerBluePrints içindeki Weapon klasörü, Weapon klasörü içindeki MainWeapon, MainWeapon içindeki Rifle (Otomatik silahlar) klasörü, Rifle klasörü içindeki M416,AKM,M762 vb. klasörler ile kodlama yaparsınız.

Veya bir efektin rengini, görünürlüğünü veya dokusunu silmek isterseniz. "Arts_Effect" klasörünün ilgili klasörleri açarak yaparsınız.

Yani her şey aslında kusursuzdur. Bir klasör ve o klasörler içinde ayrılan her bölümün özel olduğu başka klasörler. Peki bu klasörlerin sonu yok mu ? Yani sürekli klasör içinde klasör mü var ? Ya öyleyse biz bir nevi klasör mü kodluyoruz ? İşte bu sorularımın cevabı da bu ve bu tarz yazıları yeni yayınlayacağım V4 postunda ve Telegram kanalımda yer vericeğim.

Daha fazlasını kaçırmamak için takip etmeyi unutma!
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.