Unity 3D Not Okuma Sistemi[C#]

Purpolesse

Katılımcı Üye
23 Nis 2015
741
0
Antalya
Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere Korku oyunu yapıyorsanız işinize yarayacak bir script'i paylaşacagım Not okuma sistemi
Önemli Not: Bu Kodu Kullanabilmek İçin CharacterMotor,FPSInputController,MouseLook Kodlarınız C# Olmak Zorunda Eger İsteyen Olursa PM Atsın JS Versiyonunu Yazıyım.. bu arada v o i d leri birleşik yazın

Character Motor,FPSInputController C# Versiyonu : TIKLA INDIR
Video: TIKLA IZLE
[C#] Kodlar
Kod:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class NotSistemi : MonoBehaviour {
	public bool isReading;
	public GUISkin mySkin;
	public string baslik;
	public string notYazisi;
	// Use this for initialization
	v o i d Start () {
	
	}
	
	// Update is called once per frame
	v o i d Update () {
		if (Input.GetKeyDown (KeyCode.N)) { // n tuşuna basınca	
			isReading = !isReading; // n tuşuna basınca isReading true oluyor tekrar basınca false oluyor
		}
		if(isReading == true) {
			GameObject.Find("First Person Controller").GetComponent<MouseLook>().enabled = false; //burda isReading true ise fps controllerdeki mouselook yani mouse döndürme scriptini deaktif et
			GameObject.Find("Main Camera").GetComponent<MouseLook>().enabled = false;
			GameObject.Find("First Person Controller").GetComponent<FPSInputController>().enabled = false;
			GameObject.Find("First Person Controller").GetComponent<CharacterMotor>().enabled = false;
		}
	if(isReading == false) {
			GameObject.Find("First Person Controller").GetComponent<MouseLook>().enabled = true; //burda isReading true ise fps controllerdeki mouselook yani mouse döndürme scriptini deaktif et
			GameObject.Find("Main Camera").GetComponent<MouseLook>().enabled = true;
			GameObject.Find("First Person Controller").GetComponent<FPSInputController>().enabled = true;
			GameObject.Find("First Person Controller").GetComponent<CharacterMotor>().enabled = true;
		}
	}

	v o i d OnGUI() {
		if (isReading == true) {
			GUI.skin = mySkin;
			GUI.Box(new Rect(Screen.width / 2 - 150 , Screen.height / 2 - 150,400,400),""+baslik);//burda baslik adli stringi yazdıracagız guı box'umuza
			GUI.Label(new Rect(Screen.width / 2 - 150 , Screen.height / 2 - 125,300,300),""+notYazisi);
		}
	}
}
 
Son düzenleme:
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.