Unreal Engine 4 Dersleri - Blueprint Mantığı | LS

LimitlessT

Katılımcı Üye
8 Ocak 2017
718
0
geliyorsun?
Merhaba arkadaşlar. Bu derste sizlere blueprint mantığını anlatmak için 2 trigger, 1 point light kullanarak işe koyuldum.
Amacımız;
1. trigger'a geldiğimiz zaman ışığı kapatmak / parlaklığını düşürmek / rengi değiştirmek
2. trigger'a geldiğimiz zaman ışığı açmak / parlaklığını değiştirmek / rengi değiştirmek
Bunun için ışığı rahatça görebileceğimiz bir harita yapmamız lazım, o tarafları artık geçiyorum Shy BSP'lerle kolay bir şekilde karelerden oluşan bir mekan yapabilirsiniz, karanlık olursa daha iyi olur.

Dediğim gibi haritayı hazırladıktan sonra; point ışığımızı ve 2 farklı yere triggerları yerleştiyoruz. (Ben triggerların yeri belli olsun diye 2 tane text ekledim.)
Point light'ın default color'u ile oynamadım;


blueprint1.jpg


blueprint2.jpg


blueprint3.jpg


blueprint4.jpg


blueprint5.jpg


blueprint6.jpg


blueprintdefault.jpg


blueprinttrigger1.jpg


blueprinttrigger2.jpg



Kısaca mantığı özetlemek gerekirse;
Işığımızı ekledikten sonra; 2 adet trigger ekliyoruz ve bu triggerlara dokunulduğu zaman Set Light Color olayını tetikliyoruz.

Alıntıdır
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.