Unity animasyonlarda sorun yaşıyorum?

suleyman55

Yeni üye
6 Ara 2007
37
0
istanbul
Merhabalar
Unity 5.6ç4.p2 de Horse 2 plus yukledim.Hunter karekterinin tum animasyonları ata bınmeden once calısıyor.ata binince hersey sapıtıyor.
resimleri attım.ata binildiginde hunter prefabric in animasyonları scripts e ragmen calısmıyor.Anlayamadım.
Yardım lutfen.
tşkrlr şimdiden

file:///C:/Users/s/Desktop/Yeni%20klasör%20(6)/20230308_180151.jpg
file:///C:/Users/s/Desktop/Yeni%20klasör%20(6)/20230308_174252.jpg.file:///C:/Users/s/Desktop/Yeni%20klasör%20(6)/20230308_174252.jpg

şu resimleri nasıl ekleyecegimi bilemedim becerebildim insaalah
slmr tekrar
 

suleyman55

Yeni üye
6 Ara 2007
37
0
istanbul
Merhabalar
Unity 5.6ç4.p2 de Horse 2 plus yukledim.Hunter karekterinin tum animasyonları ata bınmeden once calısıyor.ata binince hersey sapıtıyor.
resimleri attım.ata binildiginde hunter prefabric in animasyonları scripts e ragmen calısmıyor.Anlayamadım.
Yardım lutfen.
tşkrlr şimdiden

file:///C:/Users/s/Desktop/Yeni%20klasör%20(6)/20230308_180151.jpg
file:///C:/Users/s/Desktop/Yeni%20klasör%20(6)/20230308_174252.jpg.file:///C:/Users/s/Desktop/Yeni%20klasör%20(6)/20230308_174252.jpg

şu resimleri nasıl ekleyecegimi bilemedim becerebildim insaalah
slmr tekrar
bu sefer oldu galiba

merhabalar tekrar
bu benim yapmaya calıstıgım (unıty de) baslangıcı sadece.Hunter karaekterini ata bindirmek istiyorum.
gerek yerde gerek atta ok atma kılıc kullanma vb yapmasını ıstıyorum.Yerde sorun yok ata binince sapıtıyor.
Tsklr tekrar
 

Mascar

Kıdemli Üye
17 Kas 2021
2,478
80
2,232
Sorununuzu tam olarak anlayabilmek için birkaç ek bilgiye ihtiyacım var. Öncelikle, hangi scriptleri kullanarak at binme animasyonunu gerçekleştirdiğinizi öğrenmek gerek. Ayrıca, Hunter karakterinin prefab'ini nasıl oluşturduğunuzu ve atın prefab'ini nasıl oluşturduğunuzu anlatmanız gerekmekte.

Bunların yanı sıra, at binme animasyonunun nasıl çalıştığını anlamanız gerekiyor. Ata binme animasyonu, atın hareket etmesi sırasında Hunter karakterinin animasyonunu oynatır. Bu, atın prefab'inde birkaç bileşen ve script kullanarak yapılabilir. Siz bilmem gerekenleri yazarken anladığım kadarıyla birkaç öneri sunabilirim.

Ata binme animasyonu oynatıldığında Hunter karakterinin pozisyonunu atın üzerinde doğru şekilde ayarlayın.

Ata binme animasyonunu oynatmak için, atın prefab'inde bir script kullanın. Bu script, atın hareket ettiği sırada Hunter karakterinin animasyonunu oynatır.

Atın prefab'inde bir "Animator" bileşeni olduğundan emin olun. Animator bileşeni, animasyonları kontrol etmek için gereklidir.

Atın prefab'inde "Rigidbody" bileşeni olduğundan emin olun. Rigidbody bileşeni, atın hareket etmesini sağlar.

Atın prefab'inde "Collider" bileşeni olduğundan emin olun. Collider bileşeni, atın çevresindeki nesnelerle etkileşimini sağlar.

Bu yöntemlerde çözmez ise daha fazla bilgiye ihtiyacım olacak.
 

suleyman55

Yeni üye
6 Ara 2007
37
0
istanbul
Sorununuzu tam olarak anlayabilmek için birkaç ek bilgiye ihtiyacım var. Öncelikle, hangi scriptleri kullanarak at binme animasyonunu gerçekleştirdiğinizi öğrenmek gerek. Ayrıca, Hunter karakterinin prefab'ini nasıl oluşturduğunuzu ve atın prefab'ini nasıl oluşturduğunuzu anlatmanız gerekmekte.

Bunların yanı sıra, at binme animasyonunun nasıl çalıştığını anlamanız gerekiyor. Ata binme animasyonu, atın hareket etmesi sırasında Hunter karakterinin animasyonunu oynatır. Bu, atın prefab'inde birkaç bileşen ve script kullanarak yapılabilir. Siz bilmem gerekenleri yazarken anladığım kadarıyla birkaç öneri sunabilirim.

Ata binme animasyonu oynatıldığında Hunter karakterinin pozisyonunu atın üzerinde doğru şekilde ayarlayın.

Ata binme animasyonunu oynatmak için, atın prefab'inde bir script kullanın. Bu script, atın hareket ettiği sırada Hunter karakterinin animasyonunu oynatır.

Atın prefab'inde bir "Animator" bileşeni olduğundan emin olun. Animator bileşeni, animasyonları kontrol etmek için gereklidir.

Atın prefab'inde "Rigidbody" bileşeni olduğundan emin olun. Rigidbody bileşeni, atın hareket etmesini sağlar.

Atın prefab'inde "Collider" bileşeni olduğundan emin olun. Collider bileşeni, atın çevresindeki nesnelerle etkileşimini sağlar.

Bu yöntemlerde çözmez ise daha fazla bilgiye ihtiyacım olacak.
merhabalar
cevapladıgınız ıcın teşekkür ederim
en iyisi projeyi gondermek

avcı3.rar​

rakuten-drive.com/dl/1O1ZWACL
ye upload ettim burada herşeyi gorebilirsiniz.Bunda başarılı olursam ana projeye ekleyecegim.
bugun 68 yasımda oldum.bu tur calısmalar beni gayretlendiriyor.Çalısmalarım ticari amaclı degil.
ana projede de bir sorun var CrossHair le ilgili (Sonra dusunuruz.Hele bu bir cozulsun).
tekrar tesekkurler alakanız ıcın.
selamlar
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.