Bu kodu nasıl ortalayabilirim.

propolis25

Üye
13 Şub 2016
148
0
izmir
Evet hocalarım bu kodu ortalamayı beceremedim bilen birisi yardım edebilirmi ?
Kod:
<html>
*********
  #myCanvas {
    border: 0;
    z-index: 1;
    position: absolute;
    left: 0px;
    top: 0px;
  }

  #myCanvas2 {
    border: 0;
    z-index: 0;
    position: absolute;
    left: 0px;
    top: 0px;
  }
 #myCanvas3 {
    border: 0;
    z-index: 2;
    position: absolute;
    left: 0px;
    top: 0px;
  }

</style>
<canvas id="myCanvas" width="800" height="800"></canvas>
<canvas id="myCanvas2" width="800" height="800"></canvas>
<canvas id="myCanvas3" width="800" height="800"></canvas>

<script>
  let canvas = ********.getElementById('myCanvas');
  let context = canvas.getContext('2d');
  let canvas2 = ********.getElementById('myCanvas2');
  let context2 = canvas2.getContext('2d');
  let canvas3 = ********.getElementById('myCanvas3');
  let context3 = canvas3.getContext('2d');

  context2.beginPath();
  context2.fillStyle = 'gray';
  context2.fillRect(0, 0, 800, 800);
  context2.rect(0, 0, 800, 800);
  context2.stroke();

  context.lineLength = 10;
  context2.lineLength = 10;

  class cizgi {
    constructor(x, y, renk) {
      this.x = x;
      this.y = y;
      this.renk = renk;
    }
  }


  var dizi = [];
  var dizi2 = [];
  var dizi3 = [];
  var dizi4 = [];
  var charDizi = [];
  let control = 0;
  let fpsControl = 0;

  charDizi[0] = "6";
  charDizi[1] = "6";
  charDizi[2] = "6";
  charDizi[3] = "e";
  charDizi[4] = "n";
  charDizi[5] = "d";
  charDizi[6] = "9";
  charDizi[7] = "9";
  charDizi[8] = "9";
  var charKontrol = 0;

  let region = new Path2D();
  region.arc(400, 400, 200, 0, 360);


  setInterval(function() {
    if (fpsControl % 6000 == 0) {
      context.clearRect(0, 0, 800, 800);
      context2.clearRect(0, 0, 800, 800);

    }

    if (fpsControl % 30 == 0) {
      if (dizi3.length < 30) {
        if (control % 2 == 0) {
          dizi3.push(new cizgi(650, 350, 'black'));

        } else {
          dizi3.push(new cizgi(650, 350, 'white'));
        }
      }

    }

    for (let i = 0; i < dizi3.length; i++) {
      if (dizi3[i] != null) {
        if (dizi3[i].x < 400) {
          dizi3[i] = null;
          dizi3.splice(i, 1);
          i--;

        } else {
          dizi3[i].x -= 30 / 60;
          dizi3[i].y -= 8.42 / 12;
          context.beginPath();
          context.strokeStyle = dizi3[i].renk;
          context.moveTo(400, 400 - dizi3[i].y);
          context.lineTo(dizi3[i].x, 400);
          context.lineTo(400, 400 + (dizi3[i].y));


          context.stroke();
        }

      }
    }

    if (fpsControl % 30 == 0) {

      if (dizi4.length < 30) {
        if (control % 2 == 0) {
          dizi4.push(new cizgi(150, 350, 'black'));

        } else {
          dizi4.push(new cizgi(150, 350, 'white'));

        }
      }

      control++;
    }

    for (let i = 0; i < dizi4.length; i++) {
      if (dizi4[i] != null) {
        if (dizi4[i].x > 400) {
          dizi4[i] = null;
          dizi4.splice(i, 1);
          i--;
        } else {
          dizi4[i].x += 30 / 60;
          dizi4[i].y -= 8.42 / 12;
          context.beginPath();
          context.strokeStyle = dizi4[i].renk;
          context.moveTo(400, 400 - dizi4[i].y);
          context.lineTo(dizi4[i].x, 400);
          context.lineTo(400, 400 + (dizi4[i].y));


          context.stroke();
        }

      }
    }


    if (fpsControl % 30 == 0) {

      if (dizi.length < 60) {
        if (control % 2 == 0) {
          dizi.push(new cizgi(400, 0, 'black'));

        } else {
          dizi.push(new cizgi(400, 0, 'white'));

        }
      }


    }
    if (fpsControl % 30 == 0) {
            context3.clearRect(0, 0, 800, 800);

      context3.font = "800 25px Helvetica";
      context3.shadowOffsetX = 4;
      context3.shadowOffsetY = 4;
      context3.shadowColor = "rgba(0,0,0,0.8)";
      context3.fillText(charDizi[charKontrol], 391, 409);

     context3.fillStyle = "white";

      charKontrol++;

      if(charKontrol==charDizi.length)
      {
        charKontrol=0;
      }
    }
    for (let i = 0; i < dizi.length; i++) {
      if (dizi[i] != null) {
        if (dizi[i].x > 1600) {
          /* dizi[i] = null;
           dizi.splice(i, 1);
           i--;*/
          dizi[i].x = 400;
          dizi[i].y = 0;
          console.log("fps:" + dizi.length);

        } else {
          dizi[i].x += 50 / 60;
          dizi[i].y += 31.25 / 60;
          context2.beginPath();
          context2.strokeStyle = dizi[i].renk;
          context2.moveTo(400, 400 - dizi[i].y);
          context2.lineTo(dizi[i].x, 400);
          context2.lineTo(400, 400 + (dizi[i].y));


          context2.stroke();
        }

      }
    }
    if (fpsControl % 30 == 0) {
      if (dizi2.length < 60) {
        if (control % 2 == 0) {
          dizi2.push(new cizgi(400, 0, 'black'));

        } else {
          dizi2.push(new cizgi(400, 0, 'white'));

        }
      }


    }

    for (let i = 0; i < dizi2.length; i++) {
      if (dizi2[i] != null) {
        if (dizi2[i].x < -800) {
          dizi2[i].x = 400;
          dizi2[i].y = 0;

        } else {
          dizi2[i].x -= 50 / 60;
          dizi2[i].y += 31.25 / 60;
          context2.beginPath();
          context2.strokeStyle = dizi2[i].renk;
          context2.moveTo(400, 400 + dizi2[i].y);
          context2.lineTo(dizi2[i].x, 400);
          context2.lineTo(400, 400 - (dizi2[i].y));
          context2.stroke();
        }

      }
    }
    fpsControl++;

  }, 4)
  context.clip(region, "evenodd");

  //Anim 32

</script>

</html>
 

'Börteçine

Yaşayan Forum Efsanesi
25 Şub 2016
7,577
14
767
merhaba

Kod:
<div align="center">html>
  *********
  #myCanvas {
  border: 0;
  z-index: 1;
  position: absolute;
  left: 0px;
  top: 0px;
  }
  
  #myCanvas2 {
  border: 0;
  z-index: 0;
  position: absolute;
  left: 0px;
  top: 0px;
  }
  #myCanvas3 {
  border: 0;
  z-index: 2;
  position: absolute;
  left: 0px;
  top: 0px;
  }
  
  </style>
  <canvas id="myCanvas" width="800" height="800"></canvas>
  <canvas id="myCanvas2" width="800" height="800"></canvas>
  <canvas id="myCanvas3" width="800" height="800"></canvas>
  
  <script>
  let canvas = ********.getElementById('myCanvas');
  let context = canvas.getContext('2d');
  let canvas2 = ********.getElementById('myCanvas2');
  let context2 = canvas2.getContext('2d');
  let canvas3 = ********.getElementById('myCanvas3');
  let context3 = canvas3.getContext('2d');

  context2.beginPath();
  context2.fillStyle = 'gray';
  context2.fillRect(0, 0, 800, 800);
  context2.rect(0, 0, 800, 800);
  context2.stroke();

  context.lineLength = 10;
  context2.lineLength = 10;

  class cizgi {
    constructor(x, y, renk) {
      this.x = x;
      this.y = y;
      this.renk = renk;
    }
  }


  var dizi = [];
  var dizi2 = [];
  var dizi3 = [];
  var dizi4 = [];
  var charDizi = [];
  let control = 0;
  let fpsControl = 0;

  charDizi[0] = "6";
  charDizi[1] = "6";
  charDizi[2] = "6";
  charDizi[3] = "e";
  charDizi[4] = "n";
  charDizi[5] = "d";
  charDizi[6] = "9";
  charDizi[7] = "9";
  charDizi[8] = "9";
  var charKontrol = 0;

  let region = new Path2D();
  region.arc(400, 400, 200, 0, 360);


  setInterval(function() {
    if (fpsControl % 6000 == 0) {
      context.clearRect(0, 0, 800, 800);
      context2.clearRect(0, 0, 800, 800);

    }

    if (fpsControl % 30 == 0) {
      if (dizi3.length < 30) {
        if (control % 2 == 0) {
          dizi3.push(new cizgi(650, 350, 'black'));

        } else {
          dizi3.push(new cizgi(650, 350, 'white'));
        }
      }

    }

    for (let i = 0; i < dizi3.length; i++) {
      if (dizi3[i] != null) {
        if (dizi3[i].x < 400) {
          dizi3[i] = null;
          dizi3.splice(i, 1);
          i--;

        } else {
          dizi3[i].x -= 30 / 60;
          dizi3[i].y -= 8.42 / 12;
          context.beginPath();
          context.strokeStyle = dizi3[i].renk;
          context.moveTo(400, 400 - dizi3[i].y);
          context.lineTo(dizi3[i].x, 400);
          context.lineTo(400, 400 + (dizi3[i].y));


          context.stroke();
        }

      }
    }

    if (fpsControl % 30 == 0) {

      if (dizi4.length < 30) {
        if (control % 2 == 0) {
          dizi4.push(new cizgi(150, 350, 'black'));

        } else {
          dizi4.push(new cizgi(150, 350, 'white'));

        }
      }

      control++;
    }

    for (let i = 0; i < dizi4.length; i++) {
      if (dizi4[i] != null) {
        if (dizi4[i].x > 400) {
          dizi4[i] = null;
          dizi4.splice(i, 1);
          i--;
        } else {
          dizi4[i].x += 30 / 60;
          dizi4[i].y -= 8.42 / 12;
          context.beginPath();
          context.strokeStyle = dizi4[i].renk;
          context.moveTo(400, 400 - dizi4[i].y);
          context.lineTo(dizi4[i].x, 400);
          context.lineTo(400, 400 + (dizi4[i].y));


          context.stroke();
        }

      }
    }


    if (fpsControl % 30 == 0) {

      if (dizi.length < 60) {
        if (control % 2 == 0) {
          dizi.push(new cizgi(400, 0, 'black'));

        } else {
          dizi.push(new cizgi(400, 0, 'white'));

        }
      }


    }
    if (fpsControl % 30 == 0) {
            context3.clearRect(0, 0, 800, 800);

      context3.font = "800 25px Helvetica";
      context3.shadowOffsetX = 4;
      context3.shadowOffsetY = 4;
      context3.shadowColor = "rgba(0,0,0,0.8)";
      context3.fillText(charDizi[charKontrol], 391, 409);

     context3.fillStyle = "white";

      charKontrol++;

      if(charKontrol==charDizi.length)
      {
        charKontrol=0;
      }
    }
    for (let i = 0; i < dizi.length; i++) {
      if (dizi[i] != null) {
        if (dizi[i].x > 1600) {
          /* dizi[i] = null;
           dizi.splice(i, 1);
           i--;*/
          dizi[i].x = 400;
          dizi[i].y = 0;
          console.log("fps:" + dizi.length);

        } else {
          dizi[i].x += 50 / 60;
          dizi[i].y += 31.25 / 60;
          context2.beginPath();
          context2.strokeStyle = dizi[i].renk;
          context2.moveTo(400, 400 - dizi[i].y);
          context2.lineTo(dizi[i].x, 400);
          context2.lineTo(400, 400 + (dizi[i].y));


          context2.stroke();
        }

      }
    }
    if (fpsControl % 30 == 0) {
      if (dizi2.length < 60) {
        if (control % 2 == 0) {
          dizi2.push(new cizgi(400, 0, 'black'));

        } else {
          dizi2.push(new cizgi(400, 0, 'white'));

        }
      }


    }

    for (let i = 0; i < dizi2.length; i++) {
      if (dizi2[i] != null) {
        if (dizi2[i].x < -800) {
          dizi2[i].x = 400;
          dizi2[i].y = 0;

        } else {
          dizi2[i].x -= 50 / 60;
          dizi2[i].y += 31.25 / 60;
          context2.beginPath();
          context2.strokeStyle = dizi2[i].renk;
          context2.moveTo(400, 400 + dizi2[i].y);
          context2.lineTo(dizi2[i].x, 400);
          context2.lineTo(400, 400 - (dizi2[i].y));
          context2.stroke();
        }

      }
    }
    fpsControl++;

  }, 4)
  context.clip(region, "evenodd");

  //Anim 32

</script>
</div>
</html>
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.