- 14 Mar 2017
- 66
- 0
Herkese merhaba arkadaşlar. Bir oyun uzerinde çalışıyorum ve oyund bir değişiklik yapmak istiyorum şöyle. oyun üzerine 1-2-4- sayıları oluşturan yuvarlaklar üretmekte ve bunlardan 3 u yanyana gelince toplamında yeni bir yuvarlak uretiyor ben bunu farklı objelere cevirmek istiyorum sayı ve yuvarlak lar değilde başka cisimler kod uzerinde bunla alakalı ne yapabilirim eger bunun bir ucreti varsa yapacak kişiyle anlaşabilirim. obje ureten kodu paylaşacagım
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class NextObject : MonoBehaviour {
public GameObject prefab;
public GameObject nextPrefab;
private CircleColor _current; circlecolor bir prefab icerisinde yuvarlak halkayı barındıran
**** Start()
{
UpdateCurrent();
}
// public **** Init()
// {
// UpdateCurrent();
// }
public CircleColor Next()
{
CircleColor temp = _current;
CircleColor next = Convert (temp, prefab);
Destroy (temp.gameObject);
UpdateCurrent ();
return next;
}
public CircleColor Swap(CircleColor current)
{
CircleColor temp = _current;
CircleColor next = Convert (temp, prefab, false);
Destroy (temp.gameObject);
AddChild (Convert (current, nextPrefab).gameObject);
Destroy (current.gameObject);
return next;
}
private **** UpdateCurrent()
{
AddChild (CreateNextCircleColor ());
}
private GameObject CreateNextCircleColor()
{
return Instantiate (nextPrefab, Vector3.zero, Quaternion.identity);
}
private CircleColor Convert(CircleColor node, GameObject obj, bool prev = true)
{
CircleColor converted = Instantiate (obj, Vector3.zero, Quaternion.identity).GetComponent<CircleColor>();
converted.number = node.number;
if (prev)
{
converted.SetPreviousNumber (node.number);
}
return converted;
}
private **** AddChild(GameObject child)
{
_current = child.GetComponent <CircleColor> ();
child.transform.SetParent (transform);
child.transform.localScale = Vector3.one;
child.transform.position = transform.position;
child.transform.localScale = Vector3.one * (Constants.CIRCLE_SPRITE ? 1.25f : 1.14f);
}
}
:inv YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class NextObject : MonoBehaviour {
public GameObject prefab;
public GameObject nextPrefab;
private CircleColor _current; circlecolor bir prefab icerisinde yuvarlak halkayı barındıran
**** Start()
{
UpdateCurrent();
}
// public **** Init()
// {
// UpdateCurrent();
// }
public CircleColor Next()
{
CircleColor temp = _current;
CircleColor next = Convert (temp, prefab);
Destroy (temp.gameObject);
UpdateCurrent ();
return next;
}
public CircleColor Swap(CircleColor current)
{
CircleColor temp = _current;
CircleColor next = Convert (temp, prefab, false);
Destroy (temp.gameObject);
AddChild (Convert (current, nextPrefab).gameObject);
Destroy (current.gameObject);
return next;
}
private **** UpdateCurrent()
{
AddChild (CreateNextCircleColor ());
}
private GameObject CreateNextCircleColor()
{
return Instantiate (nextPrefab, Vector3.zero, Quaternion.identity);
}
private CircleColor Convert(CircleColor node, GameObject obj, bool prev = true)
{
CircleColor converted = Instantiate (obj, Vector3.zero, Quaternion.identity).GetComponent<CircleColor>();
converted.number = node.number;
if (prev)
{
converted.SetPreviousNumber (node.number);
}
return converted;
}
private **** AddChild(GameObject child)
{
_current = child.GetComponent <CircleColor> ();
child.transform.SetParent (transform);
child.transform.localScale = Vector3.one;
child.transform.position = transform.position;
child.transform.localScale = Vector3.one * (Constants.CIRCLE_SPRITE ? 1.25f : 1.14f);
}
}
:inv YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
Moderatör tarafında düzenlendi: