Pawno Detaylı Anlatım

Me Gusta

Katılımcı Üye
25 Haz 2012
705
0
.
Selamun Aleyküm arkadaşlar bu konuda sizlere Pawno ve Terimlerinden Bahsedeceğim.Bu benim ilk konum kusurum olursa bağışlayın :) Kodlar ve bazı tanımlar alıntıdır.Ama yazı benim anlatımımdır.

Öncelikle arkadaşlar Pawno nedir?
Pawno,"pwn" formatında yazılmış modları "amx" formatına dönüştüren compilerdir.(Compiler=Herhangi bir programlama dili ile yazılmış bir bilgisayar programını,bilgisayarın kendi diline çeviren program derleyici)C# ve C+ dillerinden yararlanılmıştır.

C# ve C+ hakkında detaylı bilgi için
Link 1
Link 2

Mod ve Filterscriptler
Mod Serverların olmazsa olmazıdır.Sunucuda mutlaka bir oyun modu açık bulunur ve sunucuda bu moddaki verilerden yararlanılır.
Filterscriptler ise , açılması zorunlu olmayan fakat modların yanında ek veriler bulunduran kodlamalardır.

Modun Başında Bulunan Tanıtım Kodları
İnclude Sözlük anlamı içinde,dahildir.Mod dağınık olmasın ve kolayliık olsun diye başka bir ek dosyadan okuyup "pwn"ye ekleyen eden tanıtım koduna denir.
Kod:
#include <a_samp>
Define Sözlük anlamı tanımlamaktır.Tanıtılan ya da değişken olarak işlev görür.Modda olan şeyleri ayrı ayrı yazmamak veya değişkenleri tanımlamak için kullanılır

New Sözlük anlamı yenidir.Normalde dilde dahil olmayan ama modda tanıtmamız gerekenleri bu kod ile tanıtabiliriz.Örnek vermek gerekirse:
Kod:
new playername = GetPlayerName(playerid);
Bu komut ile her playername yazdığımız yerde oyuncunun ismi yazmasını sağlayabiliriz.

Forward Bu kod ile moda ayrıca yerleştirdiğimiz publicleri tanıtıyoruz.

Main () kodu
Kod:
main()
 
{
 
    print("\n Yazınız.");
 
    print("Yazınız.\n");
 
    print("Yazınız.\n");
 
}

Publicler
Publicler , içindeki kodlarla belli zaman aralıklarında veya her zaman içindeki kodları sergilemeye yarayan kod bütünleridir.İkiye ayrılırlar;
1.Pawnonun içinde bulunan sabit publicler
2."forward" kodu ile ayrıca ekleyebildiğimiz publicler.

Sabit publicler
* OnFilterScriptExit : Filterscriptlerde kullanılır.Filterscript veya server kapandığında Samp-server.exe'de neler yazması istediğinizi buradan ayarlayabilirsiniz.

* OnFilterScriptInit : Filterscriptlerde kullanılır.Filterscript veya server açıldığında Samp-server.exe'de neler yazması istediğinizi buradan ayarlayabilirsiniz.

* OnGameModeExit : Modlarda kullanılır.Mod veya server kapandığında Samp-server.exe'de neler yazması istediğinizi buradan ayarlayabilirsiniz.

* OnGameModeInit : Modlarda kullanılır.Mod veya server açıldığında Samp-server.exe'de neler yazması istediğinizi buradan ayarlayabilirsiniz.

* OnPlayerCommandText : Oyundaki komutları koyacağınız publictir.

* OnPlayerConnect : Oyuncu oyuna girdiğinde olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerDeath : Oyuncu öldüğünde olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerDisconnect : Oyuncu oyundan çıktığında olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerEnterCheckpoint : Oyuncunun checkpointe geldiğinde olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerEnterRaceCheckpoint : Oyuncunun yarış checkpointinden çıktıktan sonra olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerEnterVehicle : Oyuncu arabaya binerken olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerExitVehicle : Oyuncu arabadan inerken olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerKeyStateChange : Oyuncunun tuşlara bastığında olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerLeaveCheckpoint : Oyuncunun checkpointten çıktıktan sonra olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerLeaveRaceCheckpoint : Oyuncunun yarış checkpointinden çıktıktan sonra olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerPickUpPickup : Oyuncunun pickupları aldığı sırada olmasını istediğiniz kodları koyacağınız publictir.

* OnPlayerPrivmsg : Oyuncu özel mesaj attığında olmasını istediğiniz kodları yazacağını publictir.

* OnPlayerRequestClass : Oyuncunun karakter seçimi sırasında olmasını istediğiniz kodları yazacağınız publictir.

* OnPlayerSpawn : Oyuncunun spawn olduğu sırada olmasını istediğiniz kodları yazacağınız publictir.

* OnPlayerText : Oyuncunun mesajlarının yönetildiği publictir.Örneğin bir oyuncu susturulmuşsa aşağıdaki gibi şekilde mesaj atamamasını sağlayabilirsiniz

* OnVehicleDeath : Bir araba patladığında olmasını istediğiniz kodları yazacağınız publictir.

* OnVehicleSpawn : "new" kodu ile tanıttığımız aracın spawn olduğunda olmasını istediğiniz kodları yazacağınız publictir.


Pawno'daki Kodlar

A

* AddMenuItem : Menülere seçenek ekleyebildiğimiz kod çeşididir.

* AddPlayerClass : OnGameModeInIt'e koyulur.Oyuncu seçimine karakter eklememizi sağlar.

* AddStaticPickup : OnGameModeInIt'e koyulur.Pickup eklememizi sağlar.

* AddStaticVehicle : OnGameModeInIt'e koyulur.Araç eklememizi sağlar.

* AddVehicleComponent : Araçlara parça eklemeye yarar.

* AllowAdminTeleport : Adminlerin menüdeyken haritada gitmek istedikleri yere sağ tıklayarak oraya gidebilmelerini sağlar.

* AllowInteriorWeapons : OnGameModeInIt'e koyulur.Interiorlarda da silah kullanılmasını sağlar.

* AllowPlayerTeleport : Oyuncuların menüdeyken haritada gitmek istedikleri yere sağ tıklayarak oraya gidebilmelerini sağlar.

* ApplyAnimation : Belirtilen oyuncunun , belirtilen animasyonu yapmasını sağlar.


B

* Ban : Belirtilen oyuncunun banlanmasını sağlar.


C


* ChangeVehicleColor : Aracın renginin değiştirilmesini sağlar.

* ClearAnimations : Oyuncunun animasyonlarının durmasını sağlar.

* CreateExplosion : Patlatma yaratmayı sağlar.

* CreateMenu : Menü oluşturmanızı sağlar.

* CreateObject : Obje yaratmanızı sağlar.

* CreatePickup : Pickup oluşturmanızı sağlar.

* CreatePlayerObject : Oyuncu için pickup oluşturmanızı sağlar.

* CreateVehicle : Araç oluşturmanızı sağlar.

D


* DestroyMenu : Belirtilen menünün kapanmasını sağlar.

* DestroyObject : Belirtilen objenin yok olmasını sağlar.

* DestroyPickup : Belirtilen pickupın yok olmasını sağlar.

* DestroyPlayerObject : Belirtilen oyuncu objesinin yok olmasını sağlar.

* DestroyVehicle : Belirtilen aracın yok olmasını sağlar.

* DisableInteriorEnterExits : OnGameModeInIt'e koyulur.Interiorların giriş ve çıkışlarının kapanmasını sağlar.


E

* EnableStuntBonusForAll : Stunt bonuslarının herkes için açılıp kapanmasını sağlar.

* EnableStuntBonusForPlayer : Stunt bonuslarının oyuncu için açılıp kapanmasını sağlar.

* EnableZoneNames : OnGameModeInIt'e koyulur.Bulunan bölgenin isminin sağ altta görülmesini sağlar.


G

* GameModeExit : Modun bitmesini ve sıradaki modun açılmasını sağlar.

* GameTextForAll : Herkes için ekranda yazı çıkmasını sağlar.

* GameTextForPlayer : Oyuncu için ekranda yazı çıkmasını sağlar.

* GetPlayerAmmo : Oyuncunun mermi sayısının alınmasını sağlar.

* GetPlayerArmour : Oyuncunun kalkan miktarının alınmasını sağlar.

* GetPlayerColor : Oyuncunun renginin alınmasını sağlar.

* GetPlayerFacingAngle : Oyuncunun bakış açısının alınmasını sağlar.

* GetPlayerHealth : Oyuncunun can miktarının alınmasını sağlar.

* GetPlayerInterior : Oyuncunun bulunduğu interior idsinin alınmasını sağlar.

* GetPlayerIp : Oyuncunun ip adresinin alınmasını sağlar.

* GetPlayerMoney : Oyuncunun para miktarının alınmasını sağlar.

* GetPlayerName : Oyuncunun isminin alınmasını sağlar.

* GetPlayerPing : Oyuncunun ping miktarının alınmasını sağlar.

* GetPlayerPos : Oyuncunun bulunduğu yerin koordinatlarının alınmasını sağlar.

* GetPlayerScore : Oyuncunun skorunun alınmasını sağlar.

* GetPlayerSkin : Oyuncunun skin idsinin alınmasını sağlar.

* GetPlayerSpecialAction : Oyuncunun yaptığı animasyonun adının alınmasını sağlar.

* GetPlayerState : Oyuncunun durumunun (Araba sürüyor , yürüyor , arabay biniyor vb..) alınmasını sağlar.

* GetPlayerTeam : Oyuncunun bulunduğu takımın isminin alınmasını sağlar.

* GetPlayerTime : Oyuncunun oyunundaki zamanın alınmasını sağlar.

* GetPlayerVehicleID : Oyuncunun içinde bulunduğu arabanın idsinin bulunmasını sağlar.

* GetPlayerWantedLevel : Oyuncunun aranma seviyesinin alınmasını sağlar.

* GetVehicleHealth : Oyuncunun içinde bulunduğu aracın sağlığının alınmasını sağlar.

* GetVehicleModel : Oyuncunun içinde bulunduğu aracın modelinin alınmasını sağlar.

* GetVehiclePos : Oyuncunun içinde bulunduğu aracın koordinatlarının alınmasını sağlar.

* GivePlayerMoney : Belirtilen oyuncuya belirtilen miktarda para verilmesini sağlar.

* GivePlayerWeapon : Oyuncuya belirtilen silah idsine sahip silahın verilmesini sağlar.


I

* IsPlayerAdmin : "Eğer belirtilen oyuncu adminse" şartının konulmasını sağlar.

* IsPlayerConnected : "Eğer belirtilen oyuncu oyundaysa" şartının konulmasını sağlar.

* IsPlayerInAnyVehicle : "Eğer belirtilen oyuncu herhangi bir araçtaysa" şartının konulmasını sağlar.

* IsPlayerInCheckpoint : "Eğer belirtilen oyuncu belirtilen checkpointteyse" şartının konulmasını sağlar.

* IsPlayerInRaceCheckpoint : "Eğer belirtilen oyuncu belirtilen yarış checkpointindeyse" şartının konulmasını sağlar.

* IsPlayerInVehicle : "Eğer belirtilen oyuncu belirtilen araçtaysa" şartının konulmasını sağlar.


K

* Kick : Belirtilen oyuncunun oyundan atılmasını (kicklenmesini) sağlar.

* KillTimer : Belirtilen sayacın durdurulmasını sağlar.


L

LimitGlobalChatRadius Modda oyuncuların birbirleriyle konuşabilecekleri uzaklığın ayarlandığı koddur.Parantez içine koyduğunuz sayı , konuşma uzaklık sınırıdır.




R


* RemovePlayerFromVehicle : Belirtilen oyuncunun araçtan atılmasını sağlar.

* RemovePlayerMapIcon : Oyuncunun haritasından belirtilen simgenin silinmesini sağlar.

* RemoveVehicleComponent : Oyuncunun arabasından belirtilen parçaların silinmesini sağlar.

* ResetPlayerMoney : Oyuncunun parasının sıfırlanmasını sağlar.

* ResetPlayerWeapons : Oyuncunun silahlarının sıfırlanmasını sağlar.



S


* SendClientMessage : Belirtilen oyuncuya , belirtilen mesajın atılmasını sağlar.

* SendClientMessageToAll : Bütün oyunculara belirtilen mesajın atılmasını sağlar.

* SendDeathMessage : Bir oyuncu öldüğünde , ölümle ilgilerin yer aldığı mesajın atılmasını sağlar.

* SetCameraBehindPlayer : Oyuncunun kamerasının normale dönmesini sağlar.

* SetDisabledWeapons : OnGameModeInIt'e koyulur.Modda kullanılması yasak olan silahların idleri ile kullanılır.

* SetGameModeText : OnGameModeInIt'e koyulur.Modun ismini belirtir.

* SetGravity : Oyundaki yerçekimi oranının belirtilmesini sağlar.

* SetNa****gDrawDistance : OnGameModeInIt'e koyulur.Oyuncularının birbirilerinin isimlerini ne kadar uzaklıktan görebileceklerinin ayarlanmasını sağlar.

* SetObjectPos : Belirtilen objenin , belirtilen koordinatlara gitmesini sağlar.

* SetPlayerAmmo : Oyuncunun mermi miktarının belirtilen miktara değiştirilmesini sağlar.

* SetPlayerArmour : Oyuncunun kalkan miktarının belirtilen miktara değiştirilmesini sağlar.

* SetPlayerCameraLookAt : Oyuncunun kamerasının belirtilen koordinatlara kenetlenmesini sağlar.

* SetPlayerCameraPos : Oyuncunun kamerasının belirtilen koordinatlarda olmasını sağlar.

* SetPlayerCheckpoint : Belirtilen checkpointlerde checkpoint oluşturmayı sağlar.

* SetPlayerColor : Oyuncunun rengini belirtilen renge değiştirmeyi sağlar.

* SetPlayerDisabledWeapons : Oyuncu için yasaklanan silahları belirtmeyi sağlar.

* SetPlayerFacingAngle : Oyuncunun bakış açısının belirtilen açıya dönmesini sağlar.

* SetPlayerHealth : Oyuncunun can miktarının belirtilen düzeye değişmesini sağlar.

* SetPlayerInterior : Oyuncunun bulunduğu interior idsinin belirtilen interior idsine dönüşmesini sağlar.

* SetPlayerMapIcon : Oyuncu için haritada belirtilen simgenin oluşmasını sağlar.

* SetPlayerName : Oyuncunun ismini , belirtilen isme değiştirmeye yarar.

* SetPlayerPos : Oyuncunun belirtilen koordinatlara gitmesini sağlar.

* SetPlayerRaceCheckpoint : Belirtilen koordinatlarda oyuncu için yarış checkpointi oluşmasını sağlar.

* SetPlayerScore : Oyuncunun skorunu belirtilen skora değişmesini sağlar.

* SetPlayerSkin : Oyuncunun skininin belirtilen skin idsindeki skine dönüşmesini sağlar.

* SetPlayerSpecialAction : Oyuncunun belirtilen animasyonu yapmasını sağlar.

* SetPlayerTeam : Oyuncunun belirtilen takıma geçmesini sağlar.

* SetPlayerTime : Oyuncunun oyunundaki zamanın belirtilen zamana dönüşmesini sağlar.

* SetPlayerWantedLevel : Oyuncunun aranma seviyesinin belirtilen seviyeye değişmesini sağlar.

* SetPlayerWeather : Oyuncunun oyunundaki havanın belirtilen havaya dönüşmesini sağlar.

* SetTimer : Zamanlayıcı oluşturmaya yarar.Publicler ile kullanılır.(İleride detaylı olarak anlatacağım..)

* SetTimerEx : Zamanlayıcı oluşturmaya yarar.Publicler ile kullanılır.(İleride detaylı olarak anlatacağım..)

* SetVehicleHealth : Oyuncunun içinde bulunduğu aracın sağlığının belirtilen miktara değişmesini sağlar.

* SetVehicleParamsForPlayer : Oyuncunun içinde bulunduğu aracın kilitlenmesini sağlar.1 koyarsanız araç kilitli olur , 0 koyarsanız kilitsiz olur.

* SetVehiclePos : Oyuncunun içinde bulunduğu aracın belirtilen koordinatlara gitmesini sağlar.

* SetVehicleToRespawn : Belirtilen aracın tekrar spawn olmasını sağlar.

* SetWeather : OnGameModeInIt'e koyulur.Oyunun hava durumunun ayarlanmasını sağlar.

* SetWorldTime : OnGameModeInIt'e koyulur.Oyunun zamanının ayarlanmasını sağlar.

* ShowMenuForPlayer : Belirtilen menünün oyuncu için açılmasını sağlar.

* ShowNa****gs : OnGameModeInIt'e koyulur.1 olarak ayarlandığı zaman oyuncular oyundayken karakterlerinin üzerinde oyuncuların isimlerini görebilirler , 0 koyulursa göremezler.

* ShowPlayerMarkers : OnGameModeInIt'e koyulur.1 olarak ayarlandığı zaman oyuncular haritada kimin nerede olduğunu görebilirler , 0 koyulursa göremezler.

* SpawnPlayer : Belirtilen oyuncunun spawn olmasını sağlar.


U

UsePlayerPedAnims Modda oyuncuların yürüyüşlerinin normal olmasını sağlar.


"If" Kodu
Sözlük anlamı koşul şart yani "-ise" dir. İşlevin belirli bir şarta göre gerçekleştirilmesini sağlar.
Kod:
SetPlayerInterior(playerid,10);

Bu kodun adminlere özel olmasını istiyorsanız aşağıdaki kodu kullanmalısınız.
Kod:
if(IsPlayerAdmin(playerid))
        {
            SetPlayerInterior(playerid,10);

Artık oyuncu adminse intreioru 10 olabilir.

" for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{" Kodu :
Bu kod , "i" harfinin , sunucudaki bütün oyuncuları temsil etmesini sağlar.
Kod:
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
        SetPlayerInterior(i,10);
Komut Eklemek
Server'ımıza komut eklemek istiyorsak bunu Pawn Kodumuzun OnPlayerCommandText Publicine eklememiz gerekir.
Kod:
 if(strcmp(cmdtext, "/komutismi", true) == 0)
 
        {
Buradaki "komutismi" bölümüne komutumuzun hangi isimle işleve gireceğini,altına da o komutu girdiğimizde oluşacak olayı yazıyoruz.
Kod:
if(strcmp(cmdtext, "/intihar", true) == 0) 
{
     SetPlayerHealth(playerid,0.0);
      return 1;
        }
Spawn Eklemek
"OnGameModeInIt" publicine kodlanır ve "AddPlayerClass" kodu kullanılır.Bir oyuncunun doğduğu zaman sahip olduğu bilgi ve özellikleri belirlemek için kullanılır.
Kod:
AddPlayerClass(skinid(Bakınız:Skin IDler),X,Y,Z,bakış açısı,silah IDidsi,silah mermi sayısı
"Skin ID":Oyuncu doğduğunda sahip olacağı skin belirlenir.
Oyuncu skinlerini görmek isterseniz Tıklayın

"X,Y,Z":Oyuncunun Spawnlanacağı yeri belirleyen koordinatlardır.

"Bakış Açısı": 0-360 arası istenilen değer verilen oyuncunun doğduğundaki bakış açısıdır.

"Silahlar ve Mermi Sayıları":Oyuncunun doğduğunda sahip olacağı silahları belirler.ID,mermi.ID,mermi şeklinde istenilen kadar uzatılabilir.
Silah IDlerini görmek isterseniz Tıklayın

Araç Eklemek
Bir aracın Respawn sonrası nerede hangi özelliklerde doğmasını belirlemek istiyorsak "AddStaticVehicle" kodunu kullanırız.Bu kod "OnGameModeInIt" publicine konulmalıdır.
Kod:
AddStaticVehicle(modelid,X,Y,Z,bakış açısı,arabanın 1.rengi,2.rengi);
"Model ID":Doğacak olan arabamızın hangi skinle doğacağına karar verir.
Araç ID'lerini gömek isterseniz Tıklayın

"X,Y,Z":Aracın nereye Respawn olacağını karar vermeye yarayan koordinatlardır.

"Bakış Açısı":0-360 arası değişebilen aracın bakış açısıdır.

"Renkler":Aracın Respawn sonrası hangi renklerle doğmasını belirlediğimiz kodlardır.

"Obje Eklemek"
Bazı SA:MP Serverlarında maplere ait olmayan objeler vardır.Bizde bu objelerden eklemek istersek "CreateObject" kodunu kullanırız."OnGameModeInIt" publicinde bulunur genelde ama modun her yerinde kullanılabilir bu kod.
Kod:
CreateObject(modelid,X,Y,Z,rX,rY,rZ);

"Model ID":Serverımızda kullanmak istediğimiz objenin ID'sidir.
Obje ID'lerini görmek isterseniz Tıklayın

"X,Y,Z":Objelerin yerini belirlemek için kullandığımız koordinatlardır.

"rX,rY,rZ":Bu bölüme sakın dokunmayın.

Pick Up Eklemek
Serverda bulunan alınabilen objelere pick up denir.Örneğin para,can,zırh.Pick up eşyalardır.Pick Uplarda AddStaticPickup kodu kullanılır.Kodlar OnGameModeInIt publicine eklenir.

Kod:
AddStaticPickup(model,tür,X,Y,Z);

"Model":Pick up'ın ID'si yazılır.
Pick Up ID'lerini görmek isterseniz.Tıklayın

"Tür":Public'in türüdür.Public Türleri aşağıdaki gibdir.
Kod:
0          Item does not display
1          Alınamaz ve tekrar spawn olmaz.
2          Alınabilir ve bir süre sonra tekrar spawn olur.
3          Alınabilir fakat tekrar spawn olmaz.
4           Yaratıldıktan sonra yavaş yavaş yok olur.
5            Yaratıldıktan sonra yavaş yavaş yok olur.
8            Alınabilir ve yaratıldıktan sonra yavaş yavaş yok olur.
9             Blows up on pick up.(Only pickuppable in Vehicle, no respawn)
10           Blows up on pick up.(Only pickuppable in Vehicle, no respawn)
11            Blows Up few seconds of creation*
12           Blows Up few seconds of creation (car explosion? timer is the burning flame?)
13            Slowly descends in Z and eventually goes through the floor (parachute?)X
14            Sadece araç içindeyken alınabilir.
15            Alınabilir fakat tekrar spawn olmaz.
16-18        Alınamaz.
19             Alınabilir fakat bir etki yaratmaz.
20,21        Alınamaz.
22             Alınabilir fakat tekrar spawn olmaz.
23             Pickupable, doesn't disappear on pickup
24+           Alınamaz.

"X,Y,Z": Pick Up'ın Bulunacağı Koordinatlardır.

Takım Eklemek
Önce oluşturacağımız takımın ismini belirlemek için modun başına aşağıdaki kodu ekliyoruz

Kod:
static gTeam[MAX_PLAYERS];forward SetPlayerToTeamColor();#define TEAM_TAKIMISMI 0#define TEAM_TAKIMISMI 1#define TEAM_TAKIMISMI 2
.
.
.

Sonra modun istediimiz bir yerine aşağıdaki kodu ekliyoruz.

Kod:
SetPlayerClass(playerid, classid) {	if(classid == 0) {	gTeam[playerid] = TEAM_TAKIMISMI;	} else if(classid == 1) {	gTeam[playerid] = TEAM_TAKIMISMI;	} else if(classid == 2) {	gTeam[playerid] = TEAM_TERORIST;

"Classid": Takımımızın karakterini seçmemize yarar.

Sonra OnPlayerRequestClass Publicine aşağıdaki kodu ekleyin.

Kod:
SetPlayerClass(playerid, classid);

Tamamdır.Şimdi sıra geldi takımımızın rengini ayarlamaya.Bunun için aşağıdaki kod modun sonuna eklenir.

Kod:
public SetPlayerToTeamColor(playerid){	if(gTeam[playerid] == TEAM_TAKIMISMI) {	SetPlayerColor(playerid,COLOR_ISTEDIGINIZRENK); 		}	else if(gTeam[playerid] == TEAM_TAKIMISMI) {	SetPlayerColor(playerid,COLOR_ISTEDIGINIZRENK); 		}...	return 1;}






Devamı daha sonra eklenecektir.Lütfen ilk konuma bir teşekkürü çok görmeyin :)
 
Son düzenleme:

Me Gusta

Katılımcı Üye
25 Haz 2012
705
0
.
Onemli degil astegmenim :D Su an mobilden takip etmek zorundayim.siteyi :) Bilgisayara gecer gecmez konuya yeni bilgiler ekleyecegim :D
 

Me Gusta

Katılımcı Üye
25 Haz 2012
705
0
.
//Güncel

Eklenen Bilgiler

19.07.2012

*Pick Up Ekleme
*Yeni Pawn Kodları
*Takım Eklemek
 
Son düzenleme:
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.