Türkçe metini Almanca perfekte cevirebilir misiniz

5 Haz 2015
225
0
arkadaşlar bu metini perfekt çeviri olacak internetten çevirip atmayım lütfen
not tatil gerçek değil


2 sene önce mükemmel yaz tatili geçirdim. Ailemle birlikte Mersin'e gittik. Orada teyzem ve dayım ile buluştuk. Mersinde 1 hafta kaldık. Orada denize gittik ve piknik yaptık. Benim için güzel bir gündü. Akşam olunca teyzeme gittik ve orada kaldık. Sabah kuzenlerimde geldi. Ben kuzenlerim ile futbol oynadım. Sonra bisiklet turu yaptık. Hava kararınca eve geldik. Akşam yemeğimizi yedikten sonra film izledik sonra yattık. Sabah olduğunda çok heyecanlıydım çünkü ilk defa Kız Kulesini görecektim. Kahvaltımızı yaptıktan sonra yola çıktık. Orası güzel bir yerdi ve gezilecek çok yer vardı. Akşama kadar gezdik. Akşam olunca araba ile dayıma gittik. Sabah kahvaltımızı yapıp Adanaya döndük. Adanaya geldikten sonra lokantaya girdim ve orada çalışmaya başladım. İlk defa hakkımla para kazandım ve bu benim için büyük bir deneyim oldu. Günlerim böyle sürdü. Benim için güzel bir yaz tatili oldu.
 
Son düzenleme:

Heratix

Kıdemli Üye
22 Nis 2016
3,254
2
TURAN
Kardeşim Anka Çeviri Timindeki üyelere başvurabilirsin. Sana daha iyi yardımcı olurlar.

ÇEVİRİ :
Vor 2 Jahren hatte ich einen perfekten Sommerurlaub . Wir gingen mit meiner Familie nach Mersin . Wir trafen uns dort mit meiner Tante und Onkel . Wir waren eine Woche lang in Mersin . Wir waren dort zum Meer und ein Picknick . Es war ein schöner Tag für mich. Als es Abend wurde , gingen wir zu meiner Tante und wir blieben dort . Der Morgen kam mein Cousin . Ich spielte Fußball mit meinen Cousins . Dann haben wir die Radtour . Wir kamen nach Hause nach Einbruch der Dunkelheit . Nach dem Essen unser Abendessen gingen wir ins Bett und beobachten Sie dann einen Film . Am Morgen war ich da zum ersten Mal sehr gespannt auf die Jungfrauenturm sehen würde . Nachdem unser Frühstück wir auf den Weg . Es war ein schöner Ort, und es gab viele Orte zu besuchen. Wir wanderten den Abend. Wir gingen zu meinem Onkel am Abend , wenn das Auto . Wir kehrten in unsere adanaya machen das Frühstück am Morgen . Ich ging zum Restaurant nach dem in adanaya ankommen und ich begann, dort zu arbeiten. Zum ersten Mal gewann ich mein Recht , und es war eine großartige Erfahrung für mich. Kürzlich fuhr sie das. Es war ein schöner Urlaub für mich .
 
5 Haz 2015
225
0
Kardeşim Anka Çeviri Timindeki üyelere başvurabilirsin. Sana daha iyi yardımcı olurlar.

ÇEVİRİ :
Vor 2 Jahren hatte ich einen perfekten Sommerurlaub . Wir gingen mit meiner Familie nach Mersin . Wir trafen uns dort mit meiner Tante und Onkel . Wir waren eine Woche lang in Mersin . Wir waren dort zum Meer und ein Picknick . Es war ein schöner Tag für mich. Als es Abend wurde , gingen wir zu meiner Tante und wir blieben dort . Der Morgen kam mein Cousin . Ich spielte Fußball mit meinen Cousins . Dann haben wir die Radtour . Wir kamen nach Hause nach Einbruch der Dunkelheit . Nach dem Essen unser Abendessen gingen wir ins Bett und beobachten Sie dann einen Film . Am Morgen war ich da zum ersten Mal sehr gespannt auf die Jungfrauenturm sehen würde . Nachdem unser Frühstück wir auf den Weg . Es war ein schöner Ort, und es gab viele Orte zu besuchen. Wir wanderten den Abend. Wir gingen zu meinem Onkel am Abend , wenn das Auto . Wir kehrten in unsere adanaya machen das Frühstück am Morgen . Ich ging zum Restaurant nach dem in adanaya ankommen und ich begann, dort zu arbeiten. Zum ersten Mal gewann ich mein Recht , und es war eine großartige Erfahrung für mich. Kürzlich fuhr sie das. Es war ein schöner Urlaub für mich .

Teşekkür ederim de hoca bu şekilde anlar basit şekilde lazım cümle yapısına uygun olması lazım
 

Cyber-Sploit

Katılımcı Üye
13 Eyl 2008
278
1
Aydın
Kendim Almanyada doğdum büyüdüm ve şu anda Aydında yeminli Tercümanım.... buda benimki:

Vor zwei Jahren hatte ich super Sommerferien verbracht, Wir sind mit der Familie nach Mersin gegangen und haben meine Tante und meinen Onkel besucht. Wir waren auch im Meer und haben Pick-Nick gemacht, es war ein schöner Tag. Als es abend wurde, sind wir zu meiner Tante und haben dort übernachtet, am nächsten Morgen kamen auch meine Cousens und wir haben Fussball gespielt und danach einen Velotour gemacht. Als es dunkel wurde, kamen wir nach Hause und assen das Abendessen, sahen einen Film und danach schlafen. Am nächsten Morgen war ich sehr aufgeregt, weil ich das erste mal Kız Kulesi sehen werde, nach dem Frühstück gingen wir auch schon los, war ein schöner Ort und wir hatten noch vieles zu sehen, bis zur Abenddämmerung spazierten wir. Am Abend gingen wir mit dem Auto zu meinem Onkel. Am nächstem Morgen frühstückten wir und gingen nach Adana wieder zurück. ln Adana besuchten wir einen Restaurant und dort fing ich an zu arbeiten. Erstes mal hatte ich mein hart verdientes Geld und dies war für mich eine grosse Erfahrung. Meine Tage vergingen so, es waren schöne Sommerferien.
 

Cyber-Sploit

Katılımcı Üye
13 Eyl 2008
278
1
Aydın
Kardeşim Anka Çeviri Timindeki üyelere başvurabilirsin. Sana daha iyi yardımcı olurlar.

ÇEVİRİ :
Vor 2 Jahren hatte ich einen perfekten Sommerurlaub . Wir gingen mit meiner Familie nach Mersin . Wir trafen uns dort mit meiner Tante und Onkel . Wir waren eine Woche lang in Mersin . Wir waren dort zum Meer und ein Picknick . Es war ein schöner Tag für mich. Als es Abend wurde , gingen wir zu meiner Tante und wir blieben dort . Der Morgen kam mein Cousin . Ich spielte Fußball mit meinen Cousins . Dann haben wir die Radtour . Wir kamen nach Hause nach Einbruch der Dunkelheit . Nach dem Essen unser Abendessen gingen wir ins Bett und beobachten Sie dann einen Film . Am Morgen war ich da zum ersten Mal sehr gespannt auf die Jungfrauenturm sehen würde . Nachdem unser Frühstück wir auf den Weg . Es war ein schöner Ort, und es gab viele Orte zu besuchen. Wir wanderten den Abend. Wir gingen zu meinem Onkel am Abend , wenn das Auto . Wir kehrten in unsere adanaya machen das Frühstück am Morgen . Ich ging zum Restaurant nach dem in adanaya ankommen und ich begann, dort zu arbeiten. Zum ersten Mal gewann ich mein Recht , und es war eine großartige Erfahrung für mich. Kürzlich fuhr sie das. Es war ein schöner Urlaub für mich .

Hepsini düzelteceğime kendi Versionumu yazdım... hocam bir kaç hataların var, bu sade hatalarından biri....

Zum ersten Mal gewann ich mein Recht , und es war eine großartige Erfahrung für mich. Kürzlich fuhr sie das.

türkçeye çevirirsen:

ilk defa hak kazandım ve büyük bir tecrübe oldu benim için, az önce bunu sürdü
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.