Unity bilgisi olan içeri.
Unity ile Mobil oyunla ilgili sorum
adında bir arrayım var ve bu arayda oyun hakkında 16 adet eleman var.
bu elemanları
olarak belli engelin x,y,z konumunu alsamda rotationununasıl çekeceğimi anlamadım.
++ ve bu şeyler mesela bar1/8 e ve bar1-min/8-min olarak ayrı.
ben oluştururken bar1 den 1 eksi veya 1 artı prefabını üretmesini istiyorum
++ bu Instantiate işleminde belli bir boş objenin içinde olmasını istiyorum
Unity ile Mobil oyunla ilgili sorum
Kod:
public GameObject[] bars;
bu elemanları
Kod:
barsnumber=Random.Range(0,16);
GameObject new_object = Instantiate(bars[barsnumber],new Vector3(bars[barsnumber].transform.position.x,bars[barsnumber].transform.position.y,bars[barsnumber].transform.position.z+ekle6),Quaternion.identity);
ekle6 = ekle6 +6;
++ ve bu şeyler mesela bar1/8 e ve bar1-min/8-min olarak ayrı.
ben oluştururken bar1 den 1 eksi veya 1 artı prefabını üretmesini istiyorum
++ bu Instantiate işleminde belli bir boş objenin içinde olmasını istiyorum
Son düzenleme: