Allah ile kul arasına girilmez diye bir çok kişiden duymuşsunuzdur bu genelde kaçma yollarından biridir.. şeytanın tam tamına işlevini gösterdiği bir insan cinsidir..
Allah ile kul arasına girilir bal gibide girilir işte size AYET.
"Mü`min erkekler ve mü`min kadınlar birbirlerinin velileridirler. İyiliği emreder kötülükten SAKINDIRIRLAR, namazı dosdoğru kılarlar, zekatı verirler ve Allah`a ve Resûlü`ne itaat ederler... " (Tevbe Suresi, 71)
Örnek isteyen olursada..
4 örnek göstereceğim..
1_) Allah ile Peygamber Arasına Hz. Cebrail (as) Girmiştir..
2_) Hz. Muhammet (sav) ile Ümmeti Arasına Sahabeler Girmiştir..
3_) Peygamber ile insan Arasına Kutsal Kitaplar (Kuran-ı Kerim, Tevrat, İncil, Zebur) girmiştir..
4_) Kuran-ı Kerim ile Kul Arasına Hadisler Girmiştir..
Günahkar Kul Bir günah işlediğinde
Yanındaki Müslüman uyarmayınca Hesap gününde bahanesi bu müslüman kardeşim bildiği halde beni uyarmadı Allahım benim günahım yok..
işte bu yüzden Allahla Kul Arasına Bal gibi Girilir..
Peygamber Efendimiz (S.A.V) şöyle buyurmuştur:
"Bir kimse kendisi için istediği bir şeyi, mümin kardeşi için de istemedikçe, hakiki mümin sayılamaz." (Ebu Davud)
Allah ile kul arasına girilir bal gibide girilir işte size AYET.
"Mü`min erkekler ve mü`min kadınlar birbirlerinin velileridirler. İyiliği emreder kötülükten SAKINDIRIRLAR, namazı dosdoğru kılarlar, zekatı verirler ve Allah`a ve Resûlü`ne itaat ederler... " (Tevbe Suresi, 71)
Örnek isteyen olursada..
4 örnek göstereceğim..
1_) Allah ile Peygamber Arasına Hz. Cebrail (as) Girmiştir..
2_) Hz. Muhammet (sav) ile Ümmeti Arasına Sahabeler Girmiştir..
3_) Peygamber ile insan Arasına Kutsal Kitaplar (Kuran-ı Kerim, Tevrat, İncil, Zebur) girmiştir..
4_) Kuran-ı Kerim ile Kul Arasına Hadisler Girmiştir..
Günahkar Kul Bir günah işlediğinde
Yanındaki Müslüman uyarmayınca Hesap gününde bahanesi bu müslüman kardeşim bildiği halde beni uyarmadı Allahım benim günahım yok..
işte bu yüzden Allahla Kul Arasına Bal gibi Girilir..
Peygamber Efendimiz (S.A.V) şöyle buyurmuştur:
"Bir kimse kendisi için istediği bir şeyi, mümin kardeşi için de istemedikçe, hakiki mümin sayılamaz." (Ebu Davud)
Son düzenleme: