bana neden kimse yardım eli uzatmıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Techno_extacy

Yeni üye
5 Eyl 2007
çok zor durumdayım bilgisayar açılmıyor şu anda cafedeyim "CMOS checksum-Defaults loaded" yazıyor lütfen

djbuggy

Yeni üye
9 Kas 2007
Bunu birisine çevir mutlaka çözülür.

I get this error at startup, before windows even loads.

"CMOS Checksum - Defaults Loaded"

And then I press f1 to continue.

This is where I am having my problem. Windows starts to load alot slower, and when it gets loaded, the internet connection icon on the bottom left of the start bar on the desktop starts blinking on and off.

Then when I click on anything the computer just sorta freezes.
So then I press CTRL+ALT+Delete, and it shows the program I was trying to open "Not Responding" and I click End task.

After clicking "End Task", it just freezes, all of my desktop icons dissappear and the start bar also goes away. The only thing it shows is my desktop wallpaper.
Then I restart my computer and do the same thing over and over again.

PLZ help.

BiRkan2

Uzman üye
1 Tem 2007
Prison Break

I get this error at startup, before windows even loads.

"CMOS Checksum - Defaults Loaded"

And then I press f1 to continue.

This is where I am having my problem. Windows starts to load alot slower, and when it gets loaded, the internet connection icon on the bottom left of the start bar on the desktop starts blinking on and off.

Then when I click on anything the computer just sorta freezes.
So then I press CTRL+ALT+Delete, and it shows the program I was trying to open "Not Responding" and I click End task.

After clicking "End Task", it just freezes, all of my desktop icons dissappear and the start bar also goes away. The only thing it shows is my desktop wallpaper.
Then I restart my computer and do the same thing over and over again.

PLZ help.

burda adam pcsindeki hatadan ve neler yaptığındn bahsedio çözüm felan yok.,

çözüme gelince xp cdsini takıp hataları denetlersin düzelebilr,.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.