C.s 1.6 Cfg Ustası Ol Tek Tek Açıklamalı [Komutlar]

kemik344

Uzman üye
25 Eki 2012
1,596
1
Gümüşhane
Orjinal Bind (Tuş) Ayarları [Duck + Bunny] -- İlk Olarak Bind ayarlarınızı koymanızı öneririm :

unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+jump"
bind "'" "+moveup"
bind "+" "sizeup"
bind "," "buyammo1"
bind "s" "+back"
bind "-" "sizedown"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "+movedown"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "+mlook"
bind "=" "podbotmenu"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "showbriefing"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "[" "invprev"
bind "]" "invnext"
bind "`" "toggleconsole"
bind "~" "toggleconsole"
bind "f1" "autobuy"
bind "f2" "rebuy"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+strafe"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F5" "snapshot"
bind "F6" "save quick"
bind "F7" "load quick"
bind "F10" "quit prompt"
bind "INS" "+klook"
bind "PGDN" "+lookdown"
bind "PGUP" "+lookup"
bind "KP_PLUS" "adjust_crosshair"
bind "END" "centerview"
bind "MWHEELDOWN" "+jump"
bind "MWHEELUP" "+duck"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "PAUSE" "pause"


Cl Ayarlarını CFG'nize Ekleyin :

Cl'nin açılımı client demektir. Yani Oyuncu Ayarları anlamına gelir

cl_gg ; Bu değerin 0 olması sekme oranını düşürecektir.

Önerilen Değer ; 0

cl_lc ; Bu değerin default kalması kesinlikle sizin yararınıza olacaktır. No Recoil ve Headshot komutlarında bu komut hep yer alır.

Önerilen Değer ; 1

cl_lw ; cl_lc komutuyla aynı anlama gelen bu değerin default halinde kalması yine sizin yararınıza olacaktır.

Önerilen Değer ; 1

cl_dlmax ; Tamamen Rate ayarlarıyla alakası olan bu komutun ; FPS ' yi sabitlemek adına 128 yapmamız gerekmektedir.

Önerilen Değer ; 128

cl_himodels ; Gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlamak açısından 0 yapmamız gerekir. 1 Olmasının herhangi bir avantajı yoktur.

Önerilen Değer ; 0

cl_allowdownload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.

cl_allowupload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.

Önerilen Değerler ; 1

cl_download_ingame ; Oyuncuların logolarını kaydederek oyun içersindeki fps'yi düşürür. Bu değeri 0 yapmanız fps açısından katkı sağlayacaktır.

Önerilen Değer ; 0

cl_showfps ; Sol Üst Köşede FPS ' nizi gösterir. Ancak net_graph ile biz sağ alt bölümde zaten fps ' mizi görebiliyoruz. Tercih tamamen size kalmış..

Önerilen Değer ; 0

cl_vsmoothing ; Oyuncu cvar ' ları ile alakalıdır. Default değerin kalması fps açısından katkı sağlayacaktır.

Önerilen Değer ; 0.05

cl_dynamiccrosshair ; Ateş ederken crosshair'in büyümesini engellemek istiyorsanız bu değere 0 verin.

Önerilen Değer ; 0

cl_bob , cl_bobup ; Sekme sorununun önüne geçmek istiyorsanız bu 2 komuta 0 değerini verin.

Önerilen Değer ; 0

cl_bobcycle ; Default değer "0.8" Kalırsa Silah size yakın olur eğer 0 yaparsanız silah uzaklaşır. Tercih meselesidir.

Önerilen Değer ; 0

cl_righthand ; 1 Yaparsanız silah sağ elde ; 0 Yaparsanız sol elde olur.

Önerilen Değer : Yok

cl_timeout : Örnegin bu değere default değeri yani 30 girdisini verirseniz ; 30 saniye içersinde oyunda olmazsanız sizi oyundan atar. Yani AFK Süresi olarak tanımlanır.

Önerilen Değer ; 9999

cl_pitchup , cl_pitchdown ; Bu değere 89 Vermeniz Headshot oranınızı yükseltir. Bu ayarla kesinlikle oynamayın!

Önerilen Değerler ; 89

cl_gaitestimation ; Mouse'dan daha iyi verim almak istiyorsanız ; rahatlık için 1 değerini Kullanın.

Önerilen Değer ; 1

cl_solid_players ; 0 Yapmanız bazı sıkıntılar yaratabilir. Default değerde kalsın

Önerilen Değer ; 1

cl_minmodels ; Bu komuta 0 verirseniz Gereksiz özellikleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.

Önerilen Değer ; 0

cl_idealpitchscale ; Mouse ayarı olarak bilinen bu komuta 0.8 değerini vererek görüntü modu ve crosshair açısından daha iyi verim alırsınız.

Önerilen Değer ; 0.8

cl_logofile ; Logo Türünü belirler.

Önerilen Değer ; gun1

cl_logocolor ; Logo rengini belirler

Önerilen Değer ; #Valve_Ltblue

cl_corpsestay ; Cesetlerin yerde kalma süresidir. Default değer 600 ' dür.

Önerilen Değer ; 180

cl_crosshair_size ; Sadece CS 1.6 ' ya özel olan bu komut crosshair boyutunu ayarlar.

1 : En Küçük

Small : Küçük

Medium : Orta

Large : Büyük

Auto : Otomatik

Önerilen Değer ; 1

_cl_autowepswitch ; Bu değere 0 komutu verirseniz sıkıntı Çekersiniz. Çünkü yerden alınan silahlar direk elinize gelmez

Önerilen Değer ; 1

cl_weather ; 0 Değeriyle beraber gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.

Önerilen Değer ; 1

fastsprites ; Sisin Kalitesi İle İlgilidir

0 (Düşük Kalite, FPS Yükselir, Beyaz Renkte Olur)

1 (Normal)

2 (Yüksek Kalite, FPS Düşer , Gri Renkte Olur)

Önerilen Değer ; 0

cl_crosshair_color ; Crosshair rengini belirler.

cl_crosshair_color "250 250 50"

Turuncu
cl_crosshair_color "250 128 50"

Kırmızı
cl_crosshair_color "250 50 50"

Çingene Pembesi
cl_crosshair_color "250 50 250"

Lacivert
cl_crosshair_color "50 50 250"

Turkuaz
cl_crosshair_color "50 250 250"

Default (Green)
cl_crosshair_color "50 250 50

Beyaz
cl_crosshair_color "250 250 250"

Siyah
cl_crosshair_color "1"

cl_crosshair_translucent ; Bu değeri 1 yaparsanız crosshair rengi parlak olur

Önerilen Değer ; 0

cl_radartype : Radar Görünümünü Ayarlar

1 Kalın

0 Saydam

Önerilen Değer ; 1


Gl Ayarları Cl Ayarlarından sonra koymanızı onerırım . ;


gl_clear "x"

Hem FPS Hem de Görüntü açısından bu değere 0 verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

gl_alphamin "x"

Çoğu Alias üzerine kodlanmış kodlarda bu değeri 0 olarak görürüz. Yabancı kaynaklar da "no recoil" olarak geçsede bence bu değer dalgalanma ile alakalıdır. Kesinlike 0.25 default değerinin kalması gerekiyor.

gl_max_size "x"

Görüntü kalitesini belirler. 128 Veya 256 tavsiyemdir. Daha farklı değerler size sıkıntı verir.

gl_cull "x"

Muhakkak ki 1 olması gerekiyor. Yoksa ciddi bir FPS sorunu yaşarsınız. 0 Yapan daha görülmedi duyulmadı =)

gl_flipmatrix "x"

Bu değeri 1 yapmanız taktirde awp zoom mouse ile hareket edecektir. Bu nedenle 0

gl_keeptjunctions "x"

Görüntü kalitesi bir nebze etkiler. 1 Daha iyi bir oyun için. Ama FPS Sorunu çekiyorsanız 0 kalsın. Tamamen sizin tercihiniz.

gl_lightholes "x"

Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın. FPS ve gereksiz ışıklar (0 Tavsiye)

gl_monolights "x"

Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın. FPS ve gereksiz ışıklar (1 Tavsiye)

gl_overbright "x"

Bu değeri 1 yaparsanız gözle görülür bir aydınlanma olur. Bu nedenle 1 yaptıktan sonra 0 ' ıda deneyin

gl_palette_tex "x"

Kesinlikle 1 olmalıdır. 0 Yapılması taktirinde sulu boyalı bir oyun oynarsınız.

gl_picmip "x"

Default değeri 0 olan bu değer görüntü kalitesini gl_max_size kadar etkiler. Değer artarsa (0,75, 1 veya 2) kalite düşer.

gl_polyoffset "x"

Duvar arkası kan sprey vs izlerini görmek istiyorsanız bu değeri "999999" yapın istemiyorsanız default değerinde yani "0.1" de kalsın.

gl_spriteblend "x"

Sniper zoom'u kalın yapmak isterseniz bu değeri 0 yapın. 1 Değeri ise zoom çizgilerini inceltir.

gl_dither "x"

32 Bit oynuyorsanız bu değeri 1 yapın. 16 BİT Oynayan yoktur heralde.

gl_texsort "x"

1 Yapmanız durumda textureler netleşecektir.. Ama bana sorarsanız muhakkak 0 kalmalı.

gl_wateramp "x"

Su dalgalarının seviyesini belirler. 0 İyidir , iyi..

gl_ztrick "x"

FPS Ve diğer katkıları nedeniyle 1 kalmalı.

gl_dynamic "x"

0-0-0

gl_smoothmodels "x"

Defaul değeri 1 olmasına rağmen model kenarlarının daha pürüzsüz olması sağlamak için 0 yapılması gerekir. Ayrıca FPS Artışı olur.

gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST

Texure mode yani görüntü, fps için en ideal değer budur.

mp_decals "x"

Duvar spreylerini görmek istiyorsanız 300 değerini verin.

r_decals "x"

Duvardaki silah izlerini görmek istiyorsanız 300 yapın. Veya 30 ' a düşürüp dozunu ayarlayabilirsiniz.

max_shells "x"

Silahdan çıkan mermi dozunu ayarlar. 10 veya daha aza düşürülmelidir forumqs.com

max_smokepuffs "x"

Silahdan çıkan duman dozunu ayarlar 10 iyidir.



Hud Ayarları Bunuda Sonra Ekleyin :) ;

hud_classautokill "1"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_time "10"
hud_drawhistory_time "0.3"
hud_deathnotice_time "5"
hud_capturemouse "1"
hud_takesshots "0"
hud_draw "1"


Duvar Arkası Mermi İzleri Gosterme ;

gl_polyoffset "999999"
gl_zmax "0"
r_decals "4096"
mp_decals "300"
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
violence_hblood "1"
ati_npatch "1.0"
ati_subdiv "2.0"
impulse 102


Rate Ayarları ;

cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"

ex_interp "0.05"
ex_extrapmax "1.33"
gl_picmip "0.75"
gl_max_size "256"
rate "25000"
cl_rate "9999"
fps_max "101.0"
cl_dlmax "128"
cl_latency "-20"
fps_modem "0.000000"
cl_download_ingame "0"
cl_cmdbackup "2"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
cl_resend "2"

-------Ping Azalması icin--------------
r_dynamic "0"
r_wateralpha "0"
r_shadows "0"
gl_texsort "0"
r_mirroralpha "0"
r_wateralpha "0"
gl_round_down "6"
gl_playermip "4.0"
gl_cull "1"
gl_affinemodels "0"
gl_clear "0"
gl_keeptjunctions "0"
cl_minmodels "1"
cl_shadows "0"
cl_weather "0"
cl_himodels "0"
gl_dither "1"
gl_wateramp "0"
r_drawentities "1"


Mermi Delikleri Olsun / Olmasın ;

Mermi Delikleri Olsun ;

Kod:
r_decals "300" (Sprey)
mp_decals "300" (Kurşun İzleri)
max_shells "20" (Kovan)


Mermi Delikleri Olmasın ; (FPS Artar)

Kod:
gunsmoke "0" (Mermi delikleri kapalı)
r_decals "0"
mp_decals "0"
max_shells "0"


cl_bobup,cl_bobcycle,cl_bob hakkında ;

defult oynuyorsanız, asla cl_bob komutlarının degerlerini degiştirmeyiniz, bu config ile oynayanlar içinde geçerlidir.
yaptıgım araştırmaya göre cl_bob komutları güncel sxe sürümerinde seri atış hızını duşurmekte, oyunu daha güzel ve saglıklı oynamak istiyorsanız,
cl_bob komutlarına defult deger giriniz.


Mouse Yon sorunu alanlar icin ;

+mlook
+jlook


Mikrofon ayarları ;

voice_maxgain "5"
voice_avggain "0.500"
voice_scale "1"
voice_fadeouttime "0.1"
voice_showchannels "0"
voice_showincoming "0"
voice_enable "1"
voice_overdrive "2"
voice_overdrivefadetime "0.400"
voice_recordtofile "0"
voice_modenable "1"


En iyi ses Paketi ;

_snd_mixahead "0.1"
bgmvolume "0.000000"
hisound "1.00000"
loadas8bit "0"
suitvolume "0.250000"
s_verbwet "0.25"
s_geometry "0"
s_geom_reverb "0"
s_occ_epsilon "0"
s_occfactor "1"
s_occlude "1"
s_reflect "0"
s_reverb "0"
s_usepvs "0"
s_showtossed "0"
s_2dvolume "1"
s_materials "0"
MP3Volume "0.8"
s_eax "0"
s_a3d "0"
s_verbwet "0.25"
s_bloat "2.0"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000.0"
s_min_distance "8"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
voice_modenable "1"
voice_scale "1"
voice_enable "1"
voice_loopback "1"
ambient_level "0"
voice_forcemicrecord "1"
s_distance "60"
s_doppler "0"
sv_voiceenable "1"


Suan En Saglam AimBot Kodu ; [Ben Önermem Def Olun :) ]

"*" "Anti-Recoil"
{
}
{
"*" "Mouse 1" "bind mouse1 +attack"
"*" "Mouse 2" "bind mouse2 +attack"
"*" "Mouse 3" "bind mouse3 +attack"
"*" "Reset Mouse 1" "bind mouse1 +attack"
"*" "Reset Mouse 2" "bind mouse2 +attack2"
"*" "Reset Mouse 3" "unbind mouse3"
}
{
"*" "Weak" "cl_pitchspeed 1.0"
"*" "Medium" "cl_pitchspeed 2.5"
"*" "Strong" "cl_pitchspeed 3.5"
}
{
"*" "Deagle Ownage" "cl_pitchspeed 1.1"
"*" "MP5 Ownage" "cl_pitchspeed 1.4"
"*" "P90 Ownage" "cl_pitchspeed 1.9"
"*" "AK-47 Ownage" "cl_pitchspeed 2.7"
"*" "M4A1 Ownage" "cl_pitchspeed 2.2"
"*" "M249 Ownage" "cl_pitchspeed 1.4"
}
{
"*" "Recoil 1.0" "cl_pitchspeed 1.0"
"*" "Recoil 1.5" "cl_pitchspeed 1.5"
"*" "Recoil 2.0" "cl_pitchspeed 2.0"
"*" "Recoil 2.5" "cl_pitchspeed 2.5"
"*" "Recoil 3.0" "cl_pitchspeed 3.0"
"*" "Recoil 3.5" "cl_pitchspeed 3.5"
"*" "Recoil 4.0" "cl_pitchspeed 4.0"
"*" "Recoil 4.5" "cl_pitchspeed 4.5"
"*" "Recoil 5.0" "cl_pitchspeed 5.0"
"*" "Recoil 5.5" "cl_pitchspeed 5.5"
"*" "Recoil 6.0" "cl_pitchspeed 6.0"
}
{
"*" "Deagle Pack" "deagle; secammo; cl_pitchspeed 1.1"
"*" "MP5 Pack" "mp5; primammo; cl_pitchspeed 1.4"
"*" "P90 Pack" "p90; primammo; cl_pitchspeed 1.9"
"*" "AK-47 Pack" "ak47; primammo; cl_pitchspeed 2.7"
"*" "M4A1 Pack" "m4a1; primammo; cl_pitchspeed 2.2"
"*" "M249 Pack" "m249; primammo; cl_pitchspeed 1.4"
}
recoilSw_usp "recoil 0.27"
recoilSw_glock18 "recoil 0.25"
recoilSw_deagle "recoil 0.16"
recoilSw_p228 "recoil 0.37"
recoilSw_elite "recoil 0.39"
recoilSw_fiveseven "recoil 0.42"
recoilSw_xm1014 "recoil 1.8"
recoilSw_m3 "recoil 1.83"
recoilSw_mp5 "recoil 1.6892"
recoilSw_FamaS "recoil 1.32"
recoilSw_tmp "recoil 1.66"
recoilSw_p90 "recoil 1.709"
recoilSw_mac10 "recoil 1.71"
recoilSw_ump45 "recoil 1.72"
recoilSw_ak47 "recoil 1.710201"
recoilSw_sg552 "recoil 1.739"
recoilSw_m4a1 "recoil 1.62"
recoilSw_aug "recoil 1.718"
recoilSw_scout "recoil 1.7"
recoilSw_awp "recoil 1.77"
recoilSw_g3sg1 "recoil 0.018"
recoilSw_sg550 "recoil 0.027"
recoilSw_m249 "recoil 1.82"
recoilSw_knife "recoil 0.282"
recoilSw_flashbang "recoil 1.282"
recoilSw_hegrenade "recoil 1.282"
recoilSw_smokegrenade "recoil 1.282"
recoilSw_c4 "recoil 0.0"
recoilSw_tactical "recoil 0.282"
recoilSw_ "recoil 0.302"


FPS, Chooke, Loss Görüntüsünü Sağ Alt bölüme Hizalamak ;

net_graph "3"
graphheight "30"
net_graph "3"
net_graphwidth "105"
net_scale "5"
net_graphpos "1"
developer "0"
+graph

Sessiz Defuse En iyi Kod ;

bind "e" "+use; impulse 101; mlook"

CS Beyaz Duvarlar | Düşman Gözden Kaçmayacak (Sxe) ;

Resim ;



Kod ;

Verilen Kodları CFG Sonuna ekliyoruz ve oyuna girerek CFG ' mizi tekrar aktif ediyoruz.

Ve bi bakıyoruz Duvarlar bembeyaz olmuş buna halk dilinde "White Walls" diyolar belki duymuşsunuzdur.

Kodları tamamen Ben uyarladım Alias' lardan Direk Almadım.

Alias degildir, direk düz kod ve %100 Denenmiştir.


gl_max_size "-1"
gl_dither "1"
gl_lightholes "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "5000"
gl_smoothmodels "1"
gl_cull "1"
gl_palette_tex "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_wireframe "1"
gl_picmip "1"
gl_playermip "1000"
gl_round_down "6"
gl_wateramp "0"
r_dynamic "0"
vid_wait "0"
gl_max_size "3600"


Şu şekilde istiyorsanız bu kodu yazın. Buna ise Smooth Walls deniyor ;

Kod ;
gl_max_size "1"




Afk İken, Serverden Kicklenme - ANTİ AFK [sXe - SocL ] ;

Bu kod sayesinde, afk olduğunuzda bile oyunda hareketsiz kalmamış olucaksınız.
Bu sayede afk kick pluginleri tarafından kicklenmezsiniz.
(Tabi adminler farkedip kicklemediyse)

Yukarı Ok tuşu ile, scripti aktif edebilirsiniz.
Aşşağı Ok tuşuna basarakta scripti iptal edebilirsiniz.


bind uparrow "cl_yawspeed 99999;+left;+attack2;+forward"
bind downarrow "cl_yawspeed 255;-left;-attack2;-forward"
echo "kmgrups.blogspot.com"


Beyler Ben Konumu Editleyip Daha Çok Paylasımda Bulunacagım :) İyi Forumlar :) KmGrup Yazarı .

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.