Hareketli Nesneleri Tanıyıp Tıklayan Program

xenceri

Uzman üye
16 Ağu 2010
1,948
0
İstanbul
Kardeşim sana mantığını söyleyeyim.
Zaten windows api ile ekrandaki herkangi bir noktaya tıklama yapabilirsin. İnternette araştırarak bulabilirsin.
Yine win api ile ekrandaki herhangi bir alandaki piksel değerini öğrenebilirsin.
Senin yapman gereken şey bir timer içinde belli bölgelerin piksel değerlerine bakman. Değiştiği taktirde ise bu hareket eden bir alan anlamına gelir.
 
20 Eki 2014
64
0
mesela onlıne bı oyunum var ekranda bana dogru gelen nesneler var faremle bunları tıklatmak ıstıyorum sadece mouse recorder dan faklı sadece monitör ekranındakı hareketlı nesneleri tıklayacak.
 
20 Eki 2014
64
0
Kardeşim sana mantığını söyleyeyim.
Zaten windows api ile ekrandaki herkangi bir noktaya tıklama yapabilirsin. İnternette araştırarak bulabilirsin.
Yine win api ile ekrandaki herhangi bir alandaki piksel değerini öğrenebilirsin.
Senin yapman gereken şey bir timer içinde belli bölgelerin piksel değerlerine bakman. Değiştiği taktirde ise bu hareket eden bir alan anlamına gelir.
bıraz daha ayrıntılı anlatabılrı mısınız ?
 

xenceri

Uzman üye
16 Ağu 2010
1,948
0
İstanbul
Yani kardeşim ben programlama bilgin olduğunu düşünerekten öyle üstten anlattım. Normalde dediğin şey biraz uğraştırır seni.
Ben daha önce C# ta win api ile ekrandaki belirli noktaları tıklayan bir program yapmıştım. Yani mantık aynı şey. Sadece tıklayacağın koordinatlar değişecek hep.
Böyle bir program şu şekilde yapılır demiyor ama ben yapacak olsam öyle yapmaya çalışırdım. Benim aklıma gelen şey bu.
Zaten bir ekrandaki değişimi anlamak için piksel değerlerini kontrol etmek gerekiyor. Tabi program oyunun ekranındaki renkleri de algılar mı onu bilemem denemek gerek ama büyük ihtimalle algılayacaktır.

Yapmaya başlayacaksan da bence öncelikle düz renkli bir ekranda denemeler yap.
Mesela bir programın olsun ve üzerinde 5-6 tane button olsun. Buttonların herbirine tıkladığında rastgele bir buttonun rengi kırmızı yapsın mesela.
Yapacağın programı da kırmızı rengi algılayacak şekilde yap. Bunu yaptığın zaman oyun için oluşacak hataları düzeltmeye çalışırsın tek tek.

Yani kısacası uğraştıracak seni kardeşim. :)
 
Üst

Turkhackteam.org internet sitesi 5651 sayılı kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında "Yer Sağlayıcı" konumundadır. İçerikler ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır. Turkhackteam.org; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir. Türkhackteam saldırı timleri Türk sitelerine hiçbir zararlı faaliyette bulunmaz. Türkhackteam üyelerinin yaptığı bireysel hack faaliyetlerinden Türkhackteam sorumlu değildir. Sitelerinize Türkhackteam ismi kullanılarak hack faaliyetinde bulunulursa, site-sunucu erişim loglarından bu faaliyeti gerçekleştiren ip adresini tespit edip diğer kanıtlarla birlikte savcılığa suç duyurusunda bulununuz.