- 26 Şub 2012
- 31
- 0
arkadaşlar mause hareketine göre dagılan yıldızlar javascript kodu buldum çalışmadı bi bakarmısınız ben pek anlamıyorum
stage.scaleMode = StageScaleMode.NO_SCALE;
var bitmapData:BitmapData = new BitmapData(stage.stageWidth,stage.stageHeight,false,0x000000);
var bitmap:Bitmap = new Bitmap(bitmapData);
addChild(bitmap);
addEventListener(Event.ENTER_FRAME,drawScreen);
addEventListener(MouseEvent.MOUSE_MOVE,drawScreen);
function drawScreen(event:Event):**** {
var particlearticle = new Particle();
addChild(particle);
particle.x = mouseX;
particle.y = mouseY;
particle.scaleX = particle.scaleY = Math.random();
particle.rotation = Math.random()*360;
var blur:BlurFilter = new BlurFilter(2,2,5);
bitmapData.applyFilter(bitmapData,bitmapData.rect,new Point(),blur);
bitmapData.draw(this);
}
kod bu şekilde yardımcı olursanız sevinirim....
stage.scaleMode = StageScaleMode.NO_SCALE;
var bitmapData:BitmapData = new BitmapData(stage.stageWidth,stage.stageHeight,false,0x000000);
var bitmap:Bitmap = new Bitmap(bitmapData);
addChild(bitmap);
addEventListener(Event.ENTER_FRAME,drawScreen);
addEventListener(MouseEvent.MOUSE_MOVE,drawScreen);
function drawScreen(event:Event):**** {
var particlearticle = new Particle();
addChild(particle);
particle.x = mouseX;
particle.y = mouseY;
particle.scaleX = particle.scaleY = Math.random();
particle.rotation = Math.random()*360;
var blur:BlurFilter = new BlurFilter(2,2,5);
bitmapData.applyFilter(bitmapData,bitmapData.rect,new Point(),blur);
bitmapData.draw(this);
}
kod bu şekilde yardımcı olursanız sevinirim....