Merhaba arkadaşlar biraz araştırmıştım silahı otomatik yapmak için ancak çogu sonuç olumsuz çıkmıştı mantık yürütünce çözdüm olayı şimdi sizlerlede paylaşmak istiyorum
Not : Burda Scriptimi Degil Scriptinize Eklemeniz Gerekenleri Paylaşacagım
Scripte 2 Tane float degişken tanımlayın şu şekilde olsun ben birine a birine b ismini veriyorum
C#
Javascript
Sonra bunları tanımladınız diyelim Mouseye Tıklanınca oluşacak eventin oldugu yere gelin Yani Şu şekilde
veya Sizde Hangisiyse burayı şu şekil yapın
Kısaca bir script örnegi
Not : Burda Scriptimi Degil Scriptinize Eklemeniz Gerekenleri Paylaşacagım
Scripte 2 Tane float degişken tanımlayın şu şekilde olsun ben birine a birine b ismini veriyorum
C#
Kod:
public float a = 0.0f;
public float b = 0.1f;
Javascript
Kod:
var a : float = 0.0;
var b : float = 0.1;
Sonra bunları tanımladınız diyelim Mouseye Tıklanınca oluşacak eventin oldugu yere gelin Yani Şu şekilde
Kod:
if(Input.GetMouseButton(0))
Kod:
if(Input.GetMouseButton(0) && Time.time > a) {
a = Time.time + b;
}
Kısaca bir script örnegi
Kod:
public AudioClip atisSesi;
public float a = 0.0f;
public float b = 0.1f;
v o i d Update () { // v o i d arasında boşluk yok sansürlendigi için öyle yazdım
if(Input.GetMouseButton(0) && Time.time > a) {
a = Time.time + b;
GetComponent<AudioSource>().PlayOneShot(atisSesi,1.0f);
}
}
Son düzenleme: